Ansku hommasi Tonille työpaikan
Ansku ollut aiemmin töissä Vihti ski centerissä.
Kommentit (9)
Huomio Seiskan toimittajat!
Tämä Tonin ja Anskun kuvio on nyt niin sekaisin, että kansa vaatii faktoja. Voisitteko ostaa Anskulta haastettelun ja kaivaa vastaukset koko kansaa askarruttaviin kysymyksiin:
- kuka jätti : Ansku vai Toni
- miksi jätti
- onko Ansku raskaana
- kenelle Ansku on raskaana
"Nieminen ehti jo pelätä, että hänen reppu- ja reissumieselämänsä saattaisi kestää pitkäänkin, kunnes hänelle ennestään hyvin tutut Uotilan veljekset ottivat yhteyttä."
"olympiavoittajan ei tarvinnut miettiä kahdesti, kun Janne Uotila tarjosi hänelle töitä Vihdissä sijaitsevasta PuuhaParkista."
"Olen kiitollinen myös siitä, että minulla on kesän jälleen edelleen työpaikka Oulussa. Sain sovittua asuntokaupan johdon kanssa, että olen nyt kesän niistä töistä lomalla Vihdissä, ja katsomme sitten myöhemmin tilanteeni uudestaan."
Tuo homma sopii tosi hyvin Tonin kaltaiselle tuuliviirille. On jos jotain touhua ja touhottamista. Kun nyt osaisi olla...
Toni on kyllä siitä hieno äijä, ettei lotraa viinaksien kanssa.👍
Mä olen myös asunnoton kun haluaisin erota. Kukaan vaan ei tarjoa työtä eikä asuntoa. Sillan alle taitaa olla paras mennä.
Miksei hae ADHD- diagnoosia ja -lääkitystä. Elämä helpottuisi niiin paljon.
Ansku ei hommannut työpaikkaa vaan Tonin ystävät Uotilan veljekset ottivat häneen yhteyttä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eceee5f8-a414-43f9-8c83-ce54ab…
Ok.