Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perheessä ainoa joka varoo koronaa

Vierailija
30.05.2020 |

Tosi turhauttavaa kun koitan olla varovainen, pitää etäisyyttä muihin ja välttää turhia menoja paikkoihin missä ihmisiä, kuten ostoskeskukset jne. Julkisia en käytä enää ollenkaan. Ystäviäkään en ole juuri nähnyt, muutamaa ulkona pitäen muutaman metrin välimatkaa. Sitten miehellä tuntuu olevan harva se päivä asiaa milloin mihinkin kauppaan, pitää käydä moikkaamassa kavereita ja tiedän ettei hän ole kovin huolellinen turvaväleissä, pitää käydä hakemassa noutoruokaa, kontakteja siellä ja täällä. Oma varovaisuuteni tuntuu menevän hukkaan, kun pelkään että mies tuo viruksen jostain. Voinhan minäkin sen jostain varovaisuudesta huolimatta saada, mutta mies käyttäytyy paljon riskialttiimmin ja se huolettaa minua. Mies hermostuu kun olen varmaan liian "hysteerinen" hänen mielestään. Omasta mielestäni en, mutta tarkka haluaisin olla ja oikeasti varoa sairastumista. Pelkään koronaa. Tuttavani melkein menehtyi siihen. Asumme pk-seudulla. Onko muilla samaa tilannetta, että perheessä osa varoo ja osa ei? Miten ootte saaneet ristiriidan ratkaistua? Miehen kanssa olen puhunut asiasta, mutta yleensä se vain hermostuu jos koko koronan ottaa puheeksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varo itse ja anna miehen olla varomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä