Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni lapset /epäsiisteys

Vierailija
30.05.2020 |

Minulla on ystävä jolla 3 alle kouluikäistä lasta. Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että aina kun käyn heillä, lapset ovat todella epäsiistissä kunnossa.
Esimerkkinä tytön olkapäille ulottuva tukka niin takussa että melkein jo rastilla ja hiuksissa puuroa(?) muuta ruokasotkua kiinni jämähtäneenä.

Kaikkien lasten kasvot aina ihan ruokatahroissa kuten myös kädet. Koskaan ei ole lapsilla myöskään päällysvaatteita, että 2 lasta kulkevat aina pelkkä vaippa päällä ja 1 alushousuissa.

Kämpässä haisee suoraan sanottuna mätä roskis, epäilen sen johtuvan siitä että roskapussia on seisotettu sisällä kauan.

Ystäväni on ihana mutta hänen omassa henkilökohtaisessa hygieniassaankin on puutteita. Esim kun käymme saunassa, hän ei peseydy pesuaineella ja usein haisee myös peseytymättömältä.

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta ja onko asiasta syytä jotenkin huomauttaa vai antaa olla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vierailet hänen haisevassa ja likaisessa kodissaan? Tavatkaa ulkona. Itse en voisi edes kuvitella olevani ystävä noin epäsiistin ihmisen kanssa, hän kuulostaa vastenmieliseltä.

Vierailija
2/2 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millainen ystävä sinulla on niin kerron jotain sinusta itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi