Haiseeko metsäneläimet hieltä, kun eivät peseydy joka päivä eivätkä käytä deodoranttia?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Paskalle haisee elukat
Ai niin, sekin vielä, eivät käytä paperia eivätkä bideetä. Hyh-hyh.
Monet eläimet sukii itseään koko ajan, ei siis ole mitään haisuleita tosiaankaab.
Tietenki haisee. Käypä joskus nuuhkasee vaikka oravan tai karhun kainaloa niin tiedät mistä puhun. Jää Jorman persvakohikikin kakkoseks
”Terve siili tuoksuu puhtaalta, ehkä hieman multaiselta.”
(Kaarina Turtia, Siili - pihapiirin villilemmikkki)
Mun mielestä eläimet eivät yleensä haise hieltä, vaan vain eläimeltä. Omankin kainalohikeni haju on aika lähellä eläimen hajua silloin, kun kainalon päällä joko ei ole vaatetta lainkaan tai on pelkkää villavaatetta. Se ”perinteinen ihmisen hien haju” minulla tulee silloin, kun hikeni fermentoituu puuvilla- tai keinokuituvaatteissa. Voimakkain hien löyhkä minulla tulee polyesterivaatteissa. Nämä siis silloin, kun en käytä deodoranttia.
Vierailija kirjoitti:
Majavien peräaukon tuottamista eritteistä tehdään vanilja-aromia.
Peräaukon erite on paska.
Se on perärauhanen, jonka aromista on tehty vniljaa
Haiseehan koira ja kissakin, eläinten omistajat vain väittävät muuta.
Ketut metsänelävistä, ja kalkkunat domestikoiduista kuulemma pahimpia mitä hien hajuun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majavien peräaukon tuottamista eritteistä tehdään vanilja-aromia.
Peräaukon erite on paska.
Se on perärauhanen, jonka aromista on tehty vniljaa
Eikö vanilja kasvi ole helpompi kuin majavan peräaukon sukiminen?? Tuskin majavakaan tykkää, tai sitten ehkäpä tykkääkin??
Eipä ne taida haista. Hilsettä ja punkkeja sun muita kirppuja turkeista kyllä löytyy.
ltse olen luopunut deodorantin käytöstä ja peseydyn useimmiten pelkällä vedellä. Kun teini-ikäinen poikani toteaa että mutsi ei haise hieltä niin uskon kyllä.
Koira saattaa lemahtaa, kissa ei. Terve kissa puhdistaa turkkinsa. Ulkoileva kissani tuoksuu todella raikkaalta, joskus hiukan sammaleelta kun on kulkenut metsässä.
Ei kai ne hikoile, vaan haihduttaa lämpöä läähättämällä. Hengitys varmasti haisee, kun suukin siinä touhussa kuivuu ja pääsee kaiken maailman karies ja parodontiitti valloilleen.
Paskalle haisee elukat