Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko olette naiset hankkineet guashan?

Vierailija
29.05.2020 |

ruusukvartsista tehdyn lastan kauneudenhoitoon?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta olen mies joten vastaukseni ei varmaan kiinnosta.

Vierailija
2/24 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa rahanmenoa. Saman tuloksen saa hieromalla kasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten en tosin kauneudenhoitoon. Ei se ihonahan venyttely ketään kauniimmaksi tee.

Vierailija
4/24 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta aion hankkia. En kauneuteen vaan kipeille jaloille.

Vierailija
5/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa rahanmenoa. Saman tuloksen saa hieromalla kasvoja.

Ei muuten saa

Vierailija
6/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat sitten en tosin kauneudenhoitoon. Ei se ihonahan venyttely ketään kauniimmaksi tee.

Siellä ihon alla on lihaksia, jotka käyttämättämänä surkastuvat. Hierominen ja koskettelu aktivoi ja herättelee lihaksia.

Vierailija
7/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku noihin oikeasti? Että siis tarvitsee jonkun muovisen/metallisen/kivisen lätkän siihen että voi hieroa kasvojen lihaksia?

Kyllä meitä naisia viedään kuin pässejä narussa kauneusmarkkinoilla.

Vierailija
8/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku noihin oikeasti? Että siis tarvitsee jonkun muovisen/metallisen/kivisen lätkän siihen että voi hieroa kasvojen lihaksia?

Ilmeisesti et ole kokeillut kun olet noin pessimistinen?

Vierailija
9/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän pitää edes jonkun järjen päässä näissä hommissa, ihan mitä tahansa minulle ei saa myytyä. Eli ei, en ole kokeillut.

Enkä tiedä onko kyse niinkään pessimismistä tuota tiettyä tuotetta kohtaan. Ei kuitenkaan tarvitse kelailla omalla päälllään kuin kymmenisen sekuntia niin tajuaa, ettei tuosta ole mitään hyötyä. Hieronnasta saattaa ollakin, mutta ei tuosta lätkästä.

/7

Vierailija
10/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän pitää edes jonkun järjen päässä näissä hommissa, ihan mitä tahansa minulle ei saa myytyä. Eli ei, en ole kokeillut.

Enkä tiedä onko kyse niinkään pessimismistä tuota tiettyä tuotetta kohtaan. Ei kuitenkaan tarvitse kelailla omalla päälllään kuin kymmenisen sekuntia niin tajuaa, ettei tuosta ole mitään hyötyä. Hieronnasta saattaa ollakin, mutta ei tuosta lätkästä.

/7

Kasvojen hierominen sormin ja lastalla on aivan eri asia. Et varmaan käy kosmetologilla etkä akupunktiossa etkä edes pese kasvoja? Kaikki kauneudenhoito on turhaa sellaisen kuvan saan sinusta.

Vierailija
11/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että sormen pitäminen sieraimessa 5 minuuttia tekee ainakin 500% heleämmän.

Vierailija
12/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että sormen pitäminen sieraimessa 5 minuuttia tekee ainakin 500% heleämmän.

Ja 200 prosenttisen itsevarmuuden

Vierailija
13/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vasta 2010 hommasin geisha-kuulat ja nyt pitäs,olla,taas tuhlaamassa rahaa.

Vierailija
14/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin joulukuussa ja harvoja kauneushärpäkkeitä, jota olen jaksanut käyttää viikosta toiseen näihin päiviin asti. Äärimmäisen rentouttavaa kasvojen lisäksi kaapia tällä myös niskaa ja hartioita. Uskon tähän hömppään sen verran ainakin et koen kasvovoiteiden imetyvän paremmin, kun pintaverenkierto kasvoissa vilkastunut käsittelyn jälkeen. Tuskin huonoa tekee.

Vierailija
15/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ehdoton kapistus purentalihasten käsittelyyn. Toimii myös kallonpohjan lihaksissa ja 'penikoissa' sääriluun sivussa.

Vierailija
16/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ehdoton kapistus purentalihasten käsittelyyn. Toimii myös kallonpohjan lihaksissa ja 'penikoissa' sääriluun sivussa.

Minä tilasin semmoisen hieronta sauvan mitä suositeltiin täällä.

Vierailija
17/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta aion hankkia. En kauneuteen vaan kipeille jaloille.

Hommaa ennemmin kotimainen mutjutin.

mutjutin.fi

Vierailija
18/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vasta 2010 hommasin geisha-kuulat ja nyt pitäs,olla,taas tuhlaamassa rahaa.

Tuhlaamassa? Outo ajatusmaailma sinulla. Tämä ei ole sek siketju, geishakuulat ja guasha ovat eri asioita!

Vierailija
19/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En jaksa lääppiä naamaani kivilastalla. Tilasin joskus sellasen kivirullan kun ne oli aikaisemmin in, olen käyttänyt kahdesti vuoden aikana. Yleensä en jaksa edes rasvaa läämiä.

Vierailija
20/24 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sellaista oo (eikä tuu), mutta mulla on vastaava hartsista valmistettu faskiaraappa. Kyllä silläkin voi naamaa läästiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän