Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumppanisi ei enää kykenisi kanssasi tyydyttävään seksiin, eroaisitko?

Vierailija
29.05.2020 |

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos toinen ei enää voi minua tyydyttävää seksiä harrastaa, se ei tarkoita minun seksin harrastamiseni loppua. Eli tuollaisessa tilanteessa vaihtoehtoina olisivat suhteen avaaminen tai ero. Minulle ei vain sovi seksuaalisesti epätyydyttävä suhde, enkä halua sellaista kumppanillenikaan.

Jos tämä kanta ei käy, ei minun kanssani tarvitse tietenkään seurustella. Monille suhde tuntuu olevan jonkinlainen sairausvakuutus muutenkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/16 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt vähän merkkaa mikä se syy on? Vertaa vaikka ihastus toiseen vs. syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt vähän merkkaa mikä se syy on? Vertaa vaikka ihastus toiseen vs. syöpä.

Minulle ei ole mitään merkitystä, mikä syy on kyseessä. Seksitön suhde ei ole minulle vaihtoehto. Tosin jos kumppani sattuisi ihastumaan toiseen eikä siksi halua seksiä, suhde varmaankin päättyisi joka tapauksessa. AP

Vierailija
4/16 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse puhua konditionaalissa vaan me kyllä erottiinkin eksän kanssa pohjimmiltaan just sen huonon seksin vuoksi. Muutama vuosi yritettiin sitä harjoitella yhdessä, mutta mieltymykset olivat niin erilaiset, ettei siitä tullut yhtään mitään. Lopulta ärsytti koko henkilö niin paljon, että ongelma siirtyi muillekin alueille ja söi koko suhteen.

Olisin itse halunnut kaikenlaisia erilaisia asentoja, paikkoja, asuja jne eksän mielestä turhaa ja monimutkaista. Hänelle seksissä riitti tasan kaksi asentoa, kaavamainen rynkytys, ei halunnut sängystä edes sohvalle mistään muusta puhumattakaan, ei tykännyt koskea eikä katsoa eikä etenkään suostunut antamaan suuseksiä. Keskusteltiin ja keskuteltiin ja yritettiin löytää kompromisseja, mutta ei vaan tullut mitään. Oltiin niin eri laidoilta tässä asiassa, vaikka muuten suhde olisi ollut tosi hyvä.

Vaihtamalla parani, luultavasti molempien mielestä.

Vierailija
5/16 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hankkisin vain seksin muualta. Jos se ei sopisi puolisolle, sitten tulisi ero. Ilman tyydyttävää seksiä en suostu elämään, enkä vaatisi sitä puolisoltanikaan.

N31

Vierailija
6/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Mitä järkeä on parisuhteessa,jostasseksi puuttuu? KKaverisuhdehan se on.

Vierailija
7/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta takana huonoa seksiä suhteessa. Vielä tässä, mutta hiljalleen alkaa kyllä riittää.

Vierailija
8/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on muuten hyvä, pyrkisin sellaiseen kompromissiin että voisin hoitaa seksuaaliset tarpeeni muualla. Toki aivan hypoteettinen tilanne, koska en ole koskaan ollut hyvässä suhteessa enkä tiedä miltä sellainen tuntuu, mutta luulisin ettei hyvää ihmistä kannata jättää seksin puutteen vuoksi.

Vierailija
9/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on muuten hyvä, pyrkisin sellaiseen kompromissiin että voisin hoitaa seksuaaliset tarpeeni muualla. Toki aivan hypoteettinen tilanne, koska en ole koskaan ollut hyvässä suhteessa enkä tiedä miltä sellainen tuntuu, mutta luulisin ettei hyvää ihmistä kannata jättää seksin puutteen vuoksi.

Minulle taas ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää muilta osin hyvää suhdetta (lämmintä, luotettavaa, tasaista jne.), mutta kipinä, intohimo ja seksuaalinen yhteensopivuus eivät ole läheskään aina osuneet kohdalleen. En oikein näe mitään mieltä seurustella "hyvän ihmisen" kanssa, jos seksi ei ole erinomaista.

Vierailija
10/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvitse erota, kun se huonossa kunnossa oleva ukko kuolee. Tämä keskusteluketju on sitä naisten logiikkaa. Ensinnä pihdataan, sitten ukko on 45v, eikä enää pysty niin erotaan. No senkun eroatte, se on helpotus ukollekin, ja taas pääseee poikien kanssa harrastamaan.

Vierailija
11/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aika tullut muuttaa vihkikaavaa. Pappi kysyisi "tahdotko sinä ottaa NN aviomieheksesi ja rakastaa häntä vaikka mulkku ei seisoisikaan kuin 50.vuotiaaksi."

Vierailija
12/16 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa.. en oikeasti osaa sanoa. Vähän riippuu kuinka epätyydyttävää se seksi sitten olisi. Jos se olis kuitenkin ihan ok, niin en eroaisi. Jos se olis oikeasti huonoa aina ja joka kerta niin luultavasti parisuhde kärsisi niin paljon että ero tulisi, vaikka haluaisikin saada suhteen toimimaan.

Vierailija
13/16 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etäsuhteessa jossa näemme aika harvoin ja mies haluaa seksiä ehkä kerran viikonlopun aikana maksimissaan. Koskettelu on vähäistä, esileikkiä ei juurikaan ole ja koko toimitus päättyy siihen että häneltä tulee. Ei siitä huomioivimmasta päästä todellakaan.

Kaipaisin jotain ihan muuta. On aika sulkeutunut tyyppi, mitenköhän tästäkin saisi keskusteltua. 

Välillä on tosi kivaa muuten, mutta tämä nyppii.

Vierailija
14/16 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jo. Seksi oli riittävän hyvää, mutta olisin halunnut kymmenkertaisen määrän. Vaimolle kerta kuussa oli sopiva, sai sen aina, minä en.

Vierailija
15/16 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä juuri noin, jos ei ole seksiä niin ei kyllä ole kunnollista parisuhdettakaan, en tiedä mutta minä miehenä haluan monta kertaa viikossa, vaimo kerran kk.

Mies 50 v, tosi pulassa puutteen kanssa

Vierailija
16/16 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 50 v kirjoitti:

Joo kyllä juuri noin, jos ei ole seksiä niin ei kyllä ole kunnollista parisuhdettakaan, en tiedä mutta minä miehenä haluan monta kertaa viikossa, vaimo kerran kk.

Mies 50 v, tosi pulassa puutteen kanssa

Aivan samaa mieltä Mies 50v kanssa. Olen nainen joka haluaa monta kertaa viikossa mies kerran vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme