Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkäri kysyi siviilisäätyäni

Vierailija
29.05.2020 |

Kipeää peukaloa olin näyttämässä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tietää, onko peukkusi "ylirasittunut" sinkkuuden takia.

Vierailija
2/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ettei peukalo ole ollut väärässä paikassa

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoi kosaista?

Vierailija
4/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saisi merkitä kaikki ongelmasi psyykkisiksi ja kiukutteluksi. Sitten saisit cipramilia ja passituksen kotiin. Seuraavalla kerralla lääkäriin vain aviomiehen luvalla.

Vierailija
5/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin kysyttiin lähiomaista ja mitä sukua on mulle.

Vierailija
6/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi porautua peräsuoleesi.

Vierailija
7/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saat tarvitseman avun jos peukku leikataan. Silloin on kädetön

Vierailija
8/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tolkkua. Liukastuin kerran pimeänä talvi-iltana jäisellä polulla juostessani. Loin pääni. Soitin terveysneuvontaan että taisin saada aivotärähdyksen.

Neuvoja neuvoi, että siellä kotona pitäis jonkun olla herättelemässä parin tunnin välein ja tarvittaessa soittaa ambulanssi. Sanoin että asun yksin (silloinen poikaystävä oli itsekeskeinen alkoholisti, viikonloppukateissa eikä hänestä olisi apua ollutkaan).

Pimeässä metsäpientareella soittaessani kysyin terveysneuvonnasta, mitä voin tehdä kun asun yksin. "Soitat sitten ambulanssin". Miten soitan itselleni ambulanssin, jos olen tajuton?

"Soitat sitten ambulanssin".

Niin mutta jos olen tajuton?

"Soitat sitten sen ambulanssin", eukko jatkoi jankuttamistaan.

Tosi pitkään kaikki Helsingin terveysasiat vaan neuvottiin kysymään tuosta numerosta 10023. Yhtä tyhjän kanssa koko numero.

Vierailija
9/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hain lähetettä sterilisaatioon, lääkäri kysyi, olenko keskustellut asiasta puolisoni kanssa. Lisäsi heti perään, että kysyy tätä vain, koska kaavakkeessa on tällainen kysymys, ja siihen pitää laittaa rasti.

Eli ne oudot kysymykset voivat johtua siitä, että niissä kaavakkeissa, joita lääkärit joutuvat potilaistaan täyttämään, on niitä outoja kysymyksiä, ja järjestelmä herjaa, jos niihin ei ole vastattu.

Vierailija
10/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peukalokivut alkoi liiallisesta älypuhelimen näppäilystä. Käytin erilaisia tukia. Pattikin peukkuun kasvanut. Mutta, siinä oleva lihas on myös kehittynyt, eikä enää särje niin.

Vierailija
11/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun peukalokivut alkoi liiallisesta älypuhelimen näppäilystä. Käytin erilaisia tukia. Pattikin peukkuun kasvanut. Mutta, siinä oleva lihas on myös kehittynyt, eikä enää särje niin.[/

😂👍🏼

Vierailija
12/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hain lähetettä sterilisaatioon, lääkäri kysyi, olenko keskustellut asiasta puolisoni kanssa. Lisäsi heti perään, että kysyy tätä vain, koska kaavakkeessa on tällainen kysymys, ja siihen pitää laittaa rasti.

Eli ne oudot kysymykset voivat johtua siitä, että niissä kaavakkeissa, joita lääkärit joutuvat potilaistaan täyttämään, on niitä outoja kysymyksiä, ja järjestelmä herjaa, jos niihin ei ole vastattu.

Sterilisaatioon ei tarvitse puolison lupaa. Sen päättåä ihminen ihan yksin itse eli kaavakkeessa ei.saa olla sellaista kysymystä.

Vierailija
13/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tietää lähetetäänkö suruvalittelut puolisollesi vai muulle omaisellesi jos kuolet operaatiossa aiheutuneisiin komplikaatioihin.

Vierailija
14/14 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan