Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa ihmiset yrittävät käyttää minua hyväkseen nyt kun olen yrittäjä?

Vierailija
29.05.2020 |

En tajua tätä. On ollut toistuvaa - puolitutut mielistelevät ja yrittävät sopia keskusteluja. Puhuvat epämääräisesti "yhteistyöstä" tai väittävät haluavansa kysellä kuulumisia. Jos erehdyn suostumaan, niin yrittävät kerjätä ilmaista työtä ja pyytävät minua hankkimaan itselleen asiakkaita! Mitä hittoa? Mitä ihmiset oikein kuvittelevat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Kohta ovat maksattamassa sinulla kaiken firman piikkiin.

Monet luulee, että yrittäjällä on aina rahaa. Eivät tiedä, että suuriosa pienyrittäjistä elää alle toimeentulotukirajan.

Vierailija
2/4 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen kirjanpitäjä ja ihan pokkana tyypit luulee, että tekisin heille ilmaiseksi töitä.

Viimeksi kun näin yhtä asiakasta, niin hän kommentoi, etteihän ME kaikkia tunteja lasketa 😠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tottua siihen. Minä sain kuusi kerjuupuhelua kolmen tunnin sisällä siitä, kun yritykseni tuli näkyviin yritysrekisterissä.

Palkansaajilla on tapana uskoa, että yrittäjällä on rahaa, josta liikenee muillekin. "Yhteistyöhön" pyrkijöillä on tarkoitus ottaa sinusta hyöty irti. Uutta yrittäjää on moni ammattihuijari kynimässä, jos sen sallii.

Vierailija
4/4 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hulluinta on, että juuri aloittanutta yrittäjää lähestyy tutut ja kylänmiehet, sekä toiset yritykset käsiojossa kerjäten. Tajuamatta ollenkaan, että kaikki liikenevä on satsattu aloittamiseen, eikä mitään ole vielä tienattu. Siinäpä sitten olisikin tarjota kesätyötä sukulaiselle ja harrastustoimintaan sponsorointia kaikille paikallisille seuroille. Logo näkyviin, kun annat sinne ja tänne rahaa ja palveluksia. Tutuille ilman kuittia (eli rikollisesti halvalla) jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä