Matka Kreikkaan varattu!
Kommentit (30)
Toivottavasti ei lähde koronatartunnat nousuun Kreikassa.
Matka Espanjaan varattu elokuulle:)
Ihmiset varaavat matkoja nyt ihan vimmatusti. Katselin alkuviikolla yhtä hotellia, jossa oli vielä hyvin tilaa. No, eilen olivat kaikki huoneet jo menneet. Tänään tein varauksen toiseen hotelliin ennen kuin sekin myydään loppuun.
Mä varasin meille sukuhaudan. Paljon riskiryhmäläisiä odottamassa kakkosaaltoa.
olette te typeriä :D nämä loppukesän, alkusyksyn reissaajat, nyt koronan unohtaneet ovat seuraavan aallon aiheuttajia. toivottavasti kolahtaa itselle.
Muistan viivmeinen matkani ennen kun pandemia iski niin muistan kun kävin kreikassa ja siellä oli just parasta mukavat ihmiset, hyvä ruoka ja meri oli puhdasta. On sanottu että kreikassa on maailman parhaat ruoat lisäksi muistan siellä nea smyrnin alueella kun yksi mies leikkasi suklaa calsonea niin hän sanoi mistä maasata olen. Kun sanoin että suomesta niin hän antoi ilmaiset shotit mitä et olisi saanut täällä suomessa.
Oli matka Teneriffalle varattu. Peruttiin kuitenkin se. Ei mitään järkeä lähteä nyt ulkomaille. Tartunnat kasvavat räjähdysmäisesti. Jos sairastuu niin paras sairastaa täällä kotona. Ei oikein voi ottaa rennosti kun pelottaa että sairastuu. Ja jos määräävät siellä karanteeniin, niin ole 10 päivää hotellihuoneessa. Ei kiitos. En matkusta ennenkuin helpottaa.
Nyt on oikeinkin pahin aika matkustaa.
Miksi ihmiset pelkäätte koronaa?
Se on luonnonlahja ihmiselle eikä sitä tarvitse pelätä.
Korona iskee vain pahiten mätiin ihmisiin.
Rakastakaa koronaa ja antakaa sen tulla kehoonne.
Voih, mä haluisin myös. Rakastan Kreikkaa ja Korfu yksi lempisaaristani. Nyt vaan ei yrittäjän talous ole siinä mallissa, että voisi lähteä.