Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä huomaa että milleniaalit tekee mainokset, Serto-mainoksessa käytetään "pienesti" sanaa

Vierailija
29.05.2020 |

Mikä ihmeen sana semmoinen on, yhtä idioottimainen kuin *kokoustaa*, *isosti* jnejne.. hirvittävää sontaa.
Onko nämä sertomilleniaalit koskaan kuulleet sellaista yksinkertaista sanaa kuin 'vähemmän'?! Eivät tietenkään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäpätevyys ole välttämättä ole sukupolvesta kiinni. Enempi ihmetyttää kuinka Serton kyseenomaisten tuotteiden tuotepäällikkö hyväksyy tuollaisen mainostekstin.

Vierailija
2/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei epäpätevyys ole välttämättä ole sukupolvesta kiinni. Enempi ihmetyttää kuinka Serton kyseenomaisten tuotteiden tuotepäällikkö hyväksyy tuollaisen mainostekstin.

No ei, mutta ei minun sukupolvi käytä noin kummallista kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas! Nyt loppui multa Serton käyttö. MIssä tuo mainos?

Vierailija
4/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuuttaa korostavalta firmalta odotan oikeanlaista suomen kieltä.

Vierailija
5/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienesti ei muuten ole sama kuin vähemmän.

Just saying.

Vierailija
6/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kokoustimme pienesti on minusta ihan looginen termi.

Vierailija
7/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna aloittaja on syntynyt? Milleniaalithan on parhaimmillaan nelikymppisiä, olen olettanut että se on palstankin mediaani-ikä.

Vierailija
8/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoittaako kirjoittaja ehkä Z-sukupolvea? (~1997-)?

Vierailija
9/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuonna aloittaja on syntynyt? Milleniaalithan on parhaimmillaan nelikymppisiä, olen olettanut että se on palstankin mediaani-ikä.

Arvasin että joku epäilee etten tiedä mitä milleniaali tarkoittaa, kyllä tiedän varsin hyvin. Itse olen X-sukupolvea.

En tarkoittanut milleniaaleilla z-sukupolvea, vaan nimenomaan MILLENIAALEJA JOTKA NOITA HIRVIÖSANOJA LUOVAT.

AP

Vierailija
10/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai tarkoittaako kirjoittaja ehkä Z-sukupolvea? (~1997-)?

En en en en tarkoita, vaan milleniaaleja, niitä jotka ovat nyt tekemässä näitä hirveitä mainoksia.

ap

Vierailija
11/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku epäilee etten tiedä mitä milleniaali tarkoittaa, kyllä tiedän varsin hyvin. Itse olen X-sukupolvea.

En tarkoittanut milleniaaleilla z-sukupolvea, vaan nimenomaan MILLENIAALEJA JOTKA NOITA HIRVIÖSANOJA LUOVAT.

AP

Ööö, en ole epäillyt tietämystäsi vaan ihmettelin ikääsi, kun olen ajatellut palstalla kirjoittelevan just milleniaalien. Älä olkiukkoile, voit rauhassa vastata kysymykseen.

Ja noinhan kieli toimii. Muuttuu ajan saatossa. Inhoan minäkin useita sanoja ja käsitteitä, mutta en minä siitä kenellekään suutu.

T. Vm 1979

Vierailija
12/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikymppisissä on eniten x-sukupolvea( 1964–1979)

Milleniaalit on kolmekymppisiä. Juuri niitä jotka huseeraa tekemässä näitä typeriä mainoksia.

Vierailija
13/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ööö, en ole epäillyt tietämystäsi vaan ihmettelin ikääsi, kun olen ajatellut palstalla kirjoittelevan just milleniaalien. Älä olkiukkoile, voit rauhassa vastata kysymykseen.

Ja noinhan kieli toimii. Muuttuu ajan saatossa. Inhoan minäkin useita sanoja ja käsitteitä, mutta en minä siitä kenellekään suutu.

T. Vm 1979

Missä kohtaa olen miettinyt sitä minkä ikäisiä täällä palstailee, PUHUIN SERTOMAINOKSESTA helkutti..

Vierailija
14/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

T. Vm 1979

Missä kohtaa olen miettinyt sitä minkä ikäisiä täällä palstailee, PUHUIN SERTOMAINOKSESTA helkutti..

Täh? Puhuit vihaisesti milleniaaleista niin mietin, että mitä ikäluokkaa itse sitten olet. Kun minusta kaikki täällä on milleniaaleja.

Pitäiskö sun ottaa lepo palstalta, kun menee noin tunteisiin?

Vierailija
15/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nelikymppisissä on eniten x-sukupolvea( 1964–1979)

Milleniaalit on kolmekymppisiä. Juuri niitä jotka huseeraa tekemässä näitä typeriä mainoksia.

Kirjoitinkin ”parhaimmillaan nelikymppisiä” eli vanhimmat milleniaalit on kolmenkympin viimeisissä vuosissa kiinni.

Vierailija
16/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti saatiin kaadettua tämäkin asia meidän milleniaalien niskaan.

Olen työskennellyt viestinnän ja markkinoinnin parissa, ja voin vannoa, että kauheimmat mukasanat tulevat kyllä vanhemmalta porukalta. Heidän puheessaan vilisevät muun muassa sellaiset aarteet kuin "kreata" (=luoda/ajatella) sekä businessbullshittia edustava "tahtotila", "rajapinta" yms.

Vierailija
17/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta ei minun sukupolvi käytä noin kummallista kieltä.

Tarkentaisitko nyt vuosilukujen kera mitä ne "milleniaalit" ja "sun sukupolvi" mielestäs on?

Vierailija
18/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joidenkin mielestä millenniaalit ja z on yksi ja sama?

Vierailija
19/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

T. Vm 1979

Täh? Puhuit vihaisesti milleniaaleista niin mietin, että mitä ikäluokkaa itse sitten olet. Kun minusta kaikki täällä on milleniaaleja.

Pitäiskö sun ottaa lepo palstalta, kun menee noin tunteisiin?

Anteeksi jos olen ihminen. Kuule minä olen 48v ja useimmat nelikymmpisistä kaikki paitsi nyt tasan 40veet, edustavat X-sukupolvea, eivät todellakaan milleniaaleja.

Milleniaalit ovat nyt niitä, jotka mainostoimistoissa sekoilevat tekemässä kuvottavia terveysside, rakasteluvauva ym mainoksia. 

Vierailija
20/28 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Joidenkin mielestä millenniaalit ja z on yksi ja sama?

Ei ole yksi ja sama, minä olen Z-sukupolvelaisten äiti, ne ovat vielä liian nuoria mainosmaailmassa päsmäröimään, kyllä nyt näkyviä paskamainoksia tekee nimenomaan MILLENIAALIT.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän