Hyviä "lisää vain vesi" -ruokia?
Muutaman kuukauden ison remontin evakon ajaksi minulle tulee työhuone, jossa on oma vessa ja johon saa ottaa vedenkeittimen, mutta ei viedä muita kodinkoneita. Keittiö, mistä löytyy jääkaappi, mikro ja hella on yhteiskäytössä usean eri firman kanssa ja se on eri kerroksessa. Mikroja on vain yksi ja esittelyss jo tuli selväksi, että jääkaappi on aina täynnä ja siellä on vanhoja ruokia, joita kukaan ei siivoa pois, joten en halua puuttua siihen. En tykkää mistään napostelusta, vaan yleensä minulla on töissä keittoa tai salaattia sekä hedelmä. Muitakin eväsehdotuksia saa antaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän selität ap? Saa viedä vedenkeittimen mutta ei muuta? Höpö höpö. Jos on vedenkeittimelle pistoke on myös yksilevyiselle liedelle. Älä sönkötä. Pusokram.
Jos vuokranantaja sanoo, että huoneeseen saa viedä vedenkeittimen, radion ja tarvittavat tietotekniset laitteet, niin silloin se on niin. Enkä todellakaan osta liettä muutaman kuukauden takia. Ap.
Puuroja ja knorrin keittoja mulla on varaeväänä nykyäänkin. Nuudeleista en erityisemmin pidä. ap.
Perunamuusijauhe + sen kanssa jotain lisukkeita
Retkikaupasta saa ok makuisia kuivaruokia, ovat joskin kalliimpia kuin supermarketin mössöt. Itse söin remppa/muuttoaikana mm. tölkkitonnaria suoraan purkista, oli aika äijä olo istua paljaalla betonilattialla porakoneen vieressä ja vetää tuollaista safkaa.
Kuskus ja papuja esim tomaattikastikkeessa. Tai tonnikalaa maustettuna.
Tortilla/pitaleipä. Itsetehty tai kaupan hyllystä. Ei tarvitse lämmittää.