nainen maksaa miehen elämisen jep jep
mieheni pääsi juuri vankilasta ja olen elättänyt meitä noin 4kk,saa sossusta vähän rahaa mutta mun tuloilla taas mennään kun kuukauden loppu.ei edes kiitosta sanonut kun annoin korttini ja kävi parturissa,ruokakaupassa ja alkossa.mulla oli synttärit ja lahjaa en pyytänyt vain että siivoisi koko talon..no eipä siivonnut kun ei saanut subutexia mistään.kuskaan häntä töideni ohessa salilla ja välillä muillekkin menoille.kun kirjoitat tätä tajua miten tyhmältä /hullulta kuulosta...hän on tosi ihana ja kiltti.siksi varmasti olen häneen koukussa.itse olen hyvätuloinen ja elämä kunnossa.ei ikinä ollut päihde ym ongelmia.töihin ei ole kuulemma vielä menossa kun juuri pääsi vankilasta ja haluaa pitää lomaa :D oon tosi väsynyt kun töiden lisäksi täytän hänen tarpeet ja lapseni tarpeet..en edes tiedä mitä halua / tarvin kun vain heidän tarpeet ovat omani...mitä teen ? /mitä itse tekisit.
mies 42 ja minä 32 lapsi 11
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ookko tosissas?
Kyllä valitettavasti.sori virheet kirjoituksessa kun kirjoitan tätä tunteiden vallassa.
Tämän on pakko olla trolli, tai sitten todella, TODELLA typerä eukko.
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla trolli, tai sitten todella, TODELLA typerä eukko.
arvasin kun kirjoitan ettei kukaan usko
Ei tää välttämättä ole provo, ei tälläiset tapaukset täysin ennenkuulumattomia ole.
Aikuinen mies töihin ja maksamaan osansa, oli kesä tai talvi. Aioitko pitempäänkin maksaa ja roudata?
Hyvä et oot löytäny ihanan ja kiltin miehen.
Se on tasa-arvoa, että nainenkin välillä maksaa.
11-vuotiaan lapsen ei todellakaan pidä joutua olemaan tekemisissä minkään Subutex-narkkarin kanssa.
Jos sulla on varaa pitää se niin pidä, mutta jos vie voimat ja rahat nii hankkiudu eroon.
Vierailija kirjoitti:
Se on tasa-arvoa, että nainenkin välillä maksaa.
Jos ap:n mies vaikka hoitaisi lapsia kotona niin silloin olisi tietenkin tasa-arvoista, että ap maksaisi elämisen.
Mutta mies ei tee mitään järkevää, vaan käyttää huumeita. Ei kenenkään sellaista pidä ruveta rahoittamaan.
Valko-roskilla on valko-roskien murheet
Mä en oikein ymmärrä että mitä sä kysyt? Sokea Reettakin näkee että teidän suhde ei ole terveellä pohjalla. Ei varmaan lapsellekaan mikään ideaali parisuhteen malli? Mitä sä odotat tapahtuvan? Että se mies tekee täyskäännöksen ja muuttuu unelmiesi kumppaniksi?
Ihan itse olet ristisi valinnut. Pitäisikö meidän nyt säälitellä sinua vai kehua?
Ei sulla taida omaa tahtoa olla lainkaan.
”Hän on niin ihana ja kiltti...” :D Provo
Ap:llä on ihana mies ja mies puolestaan nauttii elämästä APn kanssa.
Mikä ongelma ,
Loppuelämän suhde tiedossa. Hyvin menee.
Ookko tosissas?