En enää halua olla orja.
Kun täytin 16 vuotta, halusin olla miesten orja työkseni, enkä jatkanut opintoja. Olen nyt nimittäin kyllästynyt siihen, mutta en tiedä, miten vaihtaa alaa.. Vuosia tässä työssä kahdeksan, en vain jaksa enää. Mitä voin tehdä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Olitko siis h.u.o.r.a?
Kyllä, tai oikeastaan saan palkkaa siitä, että teen, mitä käsketään.
Kuitenkin haluaisin aloittaa normaalin elämän..
Sitten ei muuta kun paperit siivoojaksi vetämään, pääset työn orjaksi
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko siis h.u.o.r.a?
Kyllä, tai oikeastaan saan palkkaa siitä, että teen, mitä käsketään.
Kuitenkin haluaisin aloittaa normaalin elämän..
Ei se ole mahdollista
Zinc
Believe me
Valitan, mutta olet valintasi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Missä orjaksi voi opiskella?
16-vuotiaana en jatkanut enää mitään opintoja. Ihan vain netissä kerroin palvelustani kaikille, siis työstäni. Olen nolannut itseni täysin olemalla orja, nyt ymmärrän. Haluan vaihtaa alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä orjaksi voi opiskella?
16-vuotiaana en jatkanut enää mitään opintoja. Ihan vain netissä kerroin palvelustani kaikille, siis työstäni. Olen nolannut itseni täysin olemalla orja, nyt ymmärrän. Haluan vaihtaa alaa.
Mene ammattikouluun opiskelemaan.
Olet suoraan sanottuna pelkkä 0. Kukaan ei arvosta sinua, joten kannattaisi muuttaa Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia lukioon tai amikseen meno pitäisi olla pakollinen.
Miehillekin?
Aika huono voimisprovo. Vähän yritystä seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Olitko siis h.u.o.r.a?
Parisuhteet ovat nykyään huoraamista. Mies tekee hampaat irvessä, mitä nainen käskee, koska se kuulemma lisää seksin saantia - tai ainakin näin naiset väittävät.
No vaihtoehtoa on hakea työpaikkaa johon ei tarvita kummempaa koulutusta tai sitten mennä opiskelemaan johonkin uuteen ammattiin. Tai perustaa yritys.
Tämän takia lukioon tai amikseen meno pitäisi olla pakollinen.