Avioero ja lapset.. Apua, kiitos!
Kuinka olette hoitaneet lapsiin liittyvät asumisasiat? Ajattelen tässä miten olisi taloudellisesti järkevin ratkaista tämä asia.Mies parempi tuloinen ja minä olen muuttamassa kotoa pois.Antakaa vertaistukea!
Kommentit (4)
Minä muutin pois ja lapset jäi isälleen, jotta saisivat rahassa miettiä missä haluavat asua. Olivat jo teini-iässä. Yksi kerrallaan muuttivat luokseni sitten, kun ei isästä ollut huolehtimaan. Maksoin elatusapua. Nyt isä maksaa elatusapua minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä muutin pois ja lapset jäi isälleen, jotta saisivat rahassa miettiä missä haluavat asua. Olivat jo teini-iässä. Yksi kerrallaan muuttivat luokseni sitten, kun ei isästä ollut huolehtimaan. Maksoin elatusapua. Nyt isä maksaa elatusapua minulle.
Oliko siis lasten isä papereilla yksinhuoltaja ja siksi maksoit elatuksesta?
Ap
... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siis lasten isä papereilla yksinhuoltaja ja siksi maksoit elatuksesta?
Ap
Ei kun yhteishuoltajia. Mitään virallisia papereita ei tuossa alkuvaiheessa tehty lastenvalvojalla. Vasta, kun kaikki lapset muuttivat luokseni niin varasin ajan lastenvalvojalle. Edelleen nyt on yhteishuoltajuus, mutta ei isä mitenkään ole lasten elämässä. Eipä tuolla kiinnostusta ollut.
Lapset laitokseen, etkä näe niitä enää koskaan