Mitä meinaatte tehdä ensi viikolla kun kaikki aukeaa taas?
No, ei ehkä ihan kaikki, mutta ymmärrätte pointin. Itse aioin mennä heti maanantaina uimahalliin (jes!), tiistaina trampoliinipuistoon. Käyn viikon aikana useammassakin ravintolassa lounaalla ja loppuviikosta terassille jos sää sallii :)
Kommentit (38)
Lomautettuna syyskuun ekaan.
Yes!
Hyvillä masseilla nautin koko kesän kotimaastani.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö heti rynnätä joukolla kaikkialle kun jotakin aukeaa. Järkeä päähän ihmiset tai pian joudutaan lyömään taas rajoitukset päälle.
Minä en mene mihinkään
Hyvä. Ei kukaan tuollaista hysteeristä hapannaamaa kaipaakaan.
Hehhe, onneksi vietän kaikkein mieluiten aikaa kotona :)
No mitä sä täällä sitten uliset? Jos sulla on hyvä siellä kotona, niin älä sitten puutu muiden tekemisiin.
En mitään. Olen nauttinut korona-eristäytyneisyydestä.
En yhtään mitään. Jatkan kotona erakoitumista. Vihaan elämääni ja itseäni. Haen korkeintaan köydenpätkän jostain kaupasta.
Terassille ainoastaan.
Sitten voisi jäädä syömään sinne terassille, eikä hakea ruokaa kotiin.
Ainakin täällä kirjastot aukes jo pari-kolme viikkoa sitten, en nyt muista tarkkaan. Kävin siis jo, mutta olen lukenut jo nuo kirjat joten lisää käyn toki lainaamassa.
Joku mainitsi huvittelun, niin miksipä ei pyörähtäisi Linnanmäelläkin 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö heti rynnätä joukolla kaikkialle kun jotakin aukeaa. Järkeä päähän ihmiset tai pian joudutaan lyömään taas rajoitukset päälle.
Minä en mene mihinkään
Hyvä. Ei kukaan tuollaista hysteeristä hapannaamaa kaipaakaan.
Hehhe, onneksi vietän kaikkein mieluiten aikaa kotona :)
No mitä sä täällä sitten uliset? Jos sulla on hyvä siellä kotona, niin älä sitten puutu muiden tekemisiin.
Tässä koronatilanteessa pitäisi ajatella muitakin eikä mennä ees taas sinne tänne heti kun rajoituksia höllätään.. mut pakkautukaa toki vieri viereen sinne ravintolaan ja terasseille, mä olen kotona turvassa nauttimassa rauhasta 🙌
Käyn kirjastossa ja emmeköhän poikkea rannalla nauttimassa kesästä sekä kesäkahvilassa jätskillä (heh, jos valikoima on vielä edes kasassa). Ei nyt mitenkään valtavan hurjaa koronan lingottamista. Sitten onkin pari päivää töitä ja viikonloppuna ehkä mökille, jos sää sallii.
Asun maalla niin ei täällä aukea mikään. Ihan normaalia elämää vietän.
Toivottavasti pääsee lounasravintolaan syömään ettei enää tarvitse kannella pussiruokia, syödä autossa, pajalla ym.
Muuten mikään ei muutu eikä muuttunut koronan takia.
Itse en aio liikkua missään koko loppuvuonna, vaikka meillä ei olla todettu uusia tapauksia yli 2 viikkoon. Lähialueen luonto ja koti riittää + pakolliset kauppareissut. Tämä on teroittanut mulle sen, kuinka vähällä ihminen pärjää ja kuinka paljon onnellisempi niin on.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä kirjastot aukes jo pari-kolme viikkoa sitten, en nyt muista tarkkaan. Kävin siis jo, mutta olen lukenut jo nuo kirjat joten lisää käyn toki lainaamassa.
Joku mainitsi huvittelun, niin miksipä ei pyörähtäisi Linnanmäelläkin 😁
Ap
Ei Lintsi ole auki vielä ens viikolla 🙊
Gradun kirjotus alkanut tässä ja todella ärsyttävää on ollut vaan kökkiä sohvalla kotona sitä tekemässä.
Kirjastojen opiskelutilat ei taida vielä aueta, mutta erään yleisen co-working tilan ostoskeskuksessa näin aukeavan. Voisi sinne mennä.
Menen työlounaalle yhden kolleegan kanssa ja myös työpaikan kuntosalille ja saunaan.
Muutaman päivän loma Tukholmaan olisi varattuna. Helsingin kautta kotiin ja ajattelin vielä ennen kotiinmenoa tehdä terassikierroksen Helsingissä, 4-5 terassia ainakin.
Lenkkeillä, pyöräillä, treenata kotona, hoitaa pihaa, hoitaa viljelypalstaa, kutsua vanhemmat pihakahveille, käydä kavereiden kanssa pikinikillä, nauttia kauniista kesäsäästä, lueskella, ulkoilla koiran kanssa, laittaa hyvää ruokaa.
Meinasin jos tekisi makkarakeittoa.
Zinc
Mitä sinä ajattelit tehdä ?