Onko 180cm nainen liian pitkä?
Tuli tosta sinkkuketjusta mieleen...
Oon 180cm ja en oo koskaan saanut livenä iskuyritystä miehiltä. Ei baareissä eikä muuallakaan "livenä". Tinderissä tulee matchejä.
Oon omasta mielestäni kaunis, oon huoliteltu, katson mitä puen ulos päälle, oon hoikka. Oon positiivinen ja hymyilevä.
Oonko liian pitkä kuitenkin miehille kun koskaan kukaan ei tuu iskemään :(
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla noin pitkä nainen, tunnen itseni pitkäksi jo näin 164 senttisenä, usein olo että monet naiset ovat paljon pienempiä. Miltä mahtaisi tuntua jos olisin 180 cm, olisi varmasti aika valtava olo.
Missä asut? Itse Turussa ja tunnen 163 senttisenä itseni usein ihan hobittiksi.
Jotenkin tuntuu ap että sinua on tultu monestikin iskemään. Mutta koska miehet ovat olleet itsesi pituisia tai lyhyempiä, niin et ole laskenut niitä iskuyrityksiksi.
Et ole liian pitkä monille, vika voi olla siinä että annat vaikeasti lähestyttävän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla noin pitkä nainen, tunnen itseni pitkäksi jo näin 164 senttisenä, usein olo että monet naiset ovat paljon pienempiä. Miltä mahtaisi tuntua jos olisin 180 cm, olisi varmasti aika valtava olo.
164 :D eihän sinua näkis väkijoukosta edes korkkarit jalassa
Silti tunnen itseni pitkäksi, monet naiset ovat paljon lyhyempiä. Korkokengät jalassa olen jopa monia miehiä pidempi.
Joo on se kyllä suuri miinus. Ei mun systeri ketään löytänyt ja se on 180cm.
En tiedä miksi pitkien naisten on niin vaikeata myöntää tuota. Harva mies haluaa itseään pidempää tai edes saman pituista naista. Pitkistä miehistä moni myös tykkää lyhyistä naisista. Eipä tuossa jää jäljelle montaa miestä joista valita.
Samanlaista itsepetosta mammat muuten harrastavat. Ollaan 40v+, yksinhuoltajia ym sellaista ja täällä vakuutellaan että noita 25v komistuksia on jonoksi asti kosimassa. Oma naamakin on vielä missitasoa ja rypytön. Alkossa kysytään joka kerta (=joka perjantai) paperit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä ole, vaikka olenkin 181cm pitkä. Olen hoikka ja siro, enkä todellakaan valtava. Tykkään myös käyttää korkoja.
Saman pituinen, enkä ole kaunis, hoikka, huoliteltu tai edes hymyilevä. Aina silloin tällöin tullaan keskellä päivää ja ei humalassa iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Itse Turussa ja tunnen 163 senttisenä itseni usein ihan hobittiksi.
Asun pääkaupunkiseudulla. Ja en tosiaan tunne itseäni hobitiksi. Monesti Ihemettelen miksi pituiseni naiset valittavat olevansa lyhyitä. Minusta lyhyet ovat siinä 150 -155 senttisiä tai ainakin alle 160 cm. Ja minusta monet naiset ovat aika lyhyitä ja minä pitkä nainen heihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä ole, vaikka olenkin 181cm pitkä. Olen hoikka ja siro, enkä todellakaan valtava. Tykkään myös käyttää korkoja.
Vaikka olisi kuinka hoikka niin tuo pituus tekee isoksi naisen, kädet ja jalat eli luusto on iso. Enkä sano että siinä on mitään pahaa, itse en vain haluaisi olla noin pitkä kun tunnen itseni pitkäksi jo 164 cm pitkänä.
Olet luultavasti pikemminkin upea ja juuri sopivan pituinen! T: sinua muutaman sentin pidempi nainen, pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa :)
Olen 178 pitkä mies ja päivittäin näen paljon itseni pituisia naisia ja tyttöjä eli myös ylä-asteikäisiä on kävellyt mun ohi mitkä mun pituisia. Nykyään tuntuu että on enemmänkin tavallista että nainen on siinä 180 pitkä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi pitkien naisten on niin vaikeata myöntää tuota. Harva mies haluaa itseään pidempää tai edes saman pituista naista. Pitkistä miehistä moni myös tykkää lyhyistä naisista. Eipä tuossa jää jäljelle montaa miestä joista valita.
Samanlaista itsepetosta mammat muuten harrastavat. Ollaan 40v+, yksinhuoltajia ym sellaista ja täällä vakuutellaan että noita 25v komistuksia on jonoksi asti kosimassa. Oma naamakin on vielä missitasoa ja rypytön. Alkossa kysytään joka kerta (=joka perjantai) paperit.[/quote
Jos ei sulla ole omaa kokemusta, niin eipä tällä kommentilla paljoa arvoa ole. Ulkopuolisen näkemys, joka perustuu yhden pitkän naisen seurusteluhustoriaan. Mun siskokin on sinkkuna aina vaan. Johtuiskohan se siitä että se on vaan 165cm pitkä?
Ehkä pituutesi karsii osan miehistä, siis sinua lyhyemmät tai osan heistä. Mutta onhan niitä pitempiäkin ja sitten myös paremmalla itsetunnolla varustettuja lyhyempiä :) Kyllä sulla vielä flaksi käy! :)
Pituus ei ole kaikki kaikessa. Mieheni ex oli yli 180cm. Minä olen 157cm. Mies sanonut ettei pituudella väliä, ajattelisipa naiset miehistä samoin
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu ap että sinua on tultu monestikin iskemään. Mutta koska miehet ovat olleet itsesi pituisia tai lyhyempiä, niin et ole laskenut niitä iskuyrityksiksi.
Ei oo tultu "iskemään" eikä edes juttelemaan. Usko pois.
Ja baarissa oon esim mennyt aina välillä tarkoituksella yksin baaristiskille, kun jos joku ei viittisi tyttöporukkaan tulla juttusille. Siinä oon yksin jonottanut, yksin tilannut, ja yksin juoman kanssa kulkenut takaisin kavereiden pöytään.
-ap
Ei kai 180cm ole nykyisin nuorelle naiselle mikään tavaton pituus? Tunnen itse pari oman ikäistäni (viisikymppistä) naista jotka ovat 183cm ja 185cm. He ovat meidän ikäluokassa pitkiä naisia. Mutta nuoret on pidempiä, näistä toisella on tytär joka on 190 ellei ylikin. Jotenkin ajattelisin että 190cm on näissä nuorissa sama kuin meidän ikäisille oli 180cm. Meidän täti-ikäisten mielestä 180cm nainen on tosi pitkä, mutta nuorissa näitä on valtavan paljon.
Olen itse 180cm. Aina on vientiä riittänyt, nyt parisuhteessa. Kumppani 192cm ja näytetään kyllä oikein hyvältä parilta yhdessä! Korkkareita en ikinä käytä koska mukavuussyyt. :D
Oon ollut aina ylpeä kropastani. Aina ollut hoikka ja pitkä, moni sitä aina kehuukin kun niin mallin mitoissa ja urheilu koko iän maistunut :)
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista itsepetosta mammat muuten harrastavat. Ollaan 40v+, yksinhuoltajia ym sellaista ja täällä vakuutellaan että noita 25v komistuksia on jonoksi asti kosimassa. Oma naamakin on vielä missitasoa ja rypytön. Alkossa kysytään joka kerta (=joka perjantai) paperit.
Höpöhöpö. 180 mulla pituutta ja olen laittanut yhteen paikkaan treffi ilmoituksen missä lukee pituuteni ym. niin ainakin minulla on jonoksi asti tullut vastauksia. Vaikka mulla lukee ikähaitari mistä miestä haen niin aina tulee myös nuorempia 20v tms. Halukkaita keillä ehkä enemmän seksi pelkästään mielessä mutta kuitenkin ja moni vielä mainitsee erikseen että pituus on just hyvä.
164 :D eihän sinua näkis väkijoukosta edes korkkarit jalassa