Onko 180cm nainen liian pitkä?
Tuli tosta sinkkuketjusta mieleen...
Oon 180cm ja en oo koskaan saanut livenä iskuyritystä miehiltä. Ei baareissä eikä muuallakaan "livenä". Tinderissä tulee matchejä.
Oon omasta mielestäni kaunis, oon huoliteltu, katson mitä puen ulos päälle, oon hoikka. Oon positiivinen ja hymyilevä.
Oonko liian pitkä kuitenkin miehille kun koskaan kukaan ei tuu iskemään :(
Kommentit (73)
Mä oon 180cm ja hieman ylipainoinen. En käy baareissa, koska en jaksa jatkuvasti torjua miehiä, kun mulla on jo miesystävä.
Ei mistään baareista miestä löydy. Vaan töistä tai harrastuksista. Kaikenlaiset miehet lähestyvät, voit olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Pari senttiä liian lyhyt ehkä. Oletko itse miten usein mennyt juttelemaan kiinnostaville miehille?
Oon tehnyt jonkin verran aloitteita baareissa ja kerran koulun kampuksella.
Oon tehnyt enemmän aloitteita kuin olen saanut.
Juu, olen myös 180cm ja olen liian pitkä. Pituudesta on käytännössä kyllä hyötyä ja siitä löytyy enemmän hyviä puolia kuin huonoja mutta miesmarkkinoiden ja viehättävyyden puolesta huono ominaisuus. Miehen löysin silti
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään baareista miestä löydy. Vaan töistä tai harrastuksista. Kaikenlaiset miehet lähestyvät, voit olla varma.
Minua ei ole kukaan koskaan lähestynyt töissä tai harrastuksissa. Baarissa on.
Olen aina haaveillut pitkistä naisista. Nyxä on jotain 176
Tunnen parikin sinun mittaista naista ja kyllä on ollut vientiä.
Mun 15-v tytär on 178, ja toivoisi toisaalta olevansa jopa vähän pidempi. Tosin harrastuksella on osuutensa tuohon toiveeseen.
Korkkarit jalassa saattaa tulla megapaulamaista efektiä mutta converset jalassa ihan normaalipitunen likka nykyään
Pitkät naiset on upeita. Jos mies on itsevarma, pituutesi sopii hänelle hyvin. Epävarmat miehet kannattaa kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit jalassa saattaa tulla megapaulamaista efektiä mutta converset jalassa ihan normaalipitunen likka nykyään
Pikemminkin mallimainen efekti.
Liian pitkä mihin? Ja mitä sille pitäisi tehdä jos olisi liian pitkä? Tuskin ap havahtui pituuteensa muutenkaan nyt ihan yhtäkkiä, kun on teini-iästä asti jo ollut samanpituinen.
Pitkät on upeita, ja lyhyet ja kaikki siltä väliltä.
Mun mielestä olet. Tai riippuu miltä haluat näyttää. Pituudelle ei mitään voi ja pukeutumisella voi vähän hämätä.
Olen itsekkin reilu 170cm ja todellakin tahtoisin olla lyhyempi. Kaikki mieluisat vaatteet saa mut näyttämään entistäkin isommalta ja korkokengät on täytynyt unohtaa. Itselläni on myös tämä yleinen "pakkomielle" että miehen pitää olla se isompi. Muutaman muuten kivan miehen kanssa jäänyt juttu siihen, että mies mua pienempi. Tosi epävarma olo myös ystävien seurassa jotka ovat pieniä, mekko päällä ja korkokengät jalassa. En ole ruma, en lihava mutta liian iso pituuteni takia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olet. Tai riippuu miltä haluat näyttää. Pituudelle ei mitään voi ja pukeutumisella voi vähän hämätä.
Olen itsekkin reilu 170cm ja todellakin tahtoisin olla lyhyempi. Kaikki mieluisat vaatteet saa mut näyttämään entistäkin isommalta ja korkokengät on täytynyt unohtaa. Itselläni on myös tämä yleinen "pakkomielle" että miehen pitää olla se isompi. Muutaman muuten kivan miehen kanssa jäänyt juttu siihen, että mies mua pienempi. Tosi epävarma olo myös ystävien seurassa jotka ovat pieniä, mekko päällä ja korkokengät jalassa. En ole ruma, en lihava mutta liian iso pituuteni takia.
Kehonkuvanhäiriöön on olemassa terapiahoitoa, kannattaa hankkia apua. Kauheaa jos et viihdy vartalossasi! Yleensä tuo vaihe helpottuu murrosiän jälkeen, mutta vieläkään ei ole liian myöhäistä!
179.5cm - 179.9cm. Siinä se raja menee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän 170 edes ole kovin pitkä. Itse käyttäisin ton pitusena surutta vaikka 15cm korkoja. Näyttää vaan paremmalta kuin ne 20 sentin sääret
Joku taskuvenus käy dislikettämässä kaikkia positiivisisia vastauksia. Siellä pikku Myy polkee jalkaa, kun ei nainen voi olla ihana jos se ei ole pikkuruinen.
En haluaisi olla noin pitkä nainen, tunnen itseni pitkäksi jo näin 164 senttisenä, usein olo että monet naiset ovat paljon pienempiä. Miltä mahtaisi tuntua jos olisin 180 cm, olisi varmasti aika valtava olo.
Pari senttiä liian lyhyt ehkä. Oletko itse miten usein mennyt juttelemaan kiinnostaville miehille?