Elämiseen jää reilu 700e
Jos sinulta, työtön yksinäinen ihminen, jäisi vuokran, sähkön ja vesilaskun jälkeen elämiseen n.720e kuukaudessa, tulisitko toimeen kohtuullisesti? Elämiseen tarkoitetuilla kuluilla tarkoitan lähinnä ruokaa, lääkkeitä, alkoholia, tupakkaa, puhelin- ja nettikuluja. Ei autoa.
Kommentit (53)
Kyllä menisi tosi pitkään säästää Guccin tai Vuittonin laukkua varten, jos tuolla tavalla pitäisi kituuttaa. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömällä voi jäädä 700e menojen jälkeen? Mulla päiväraha nettona 800e.
Et oo ansiosidonnaisesta kuullut?
Helposti. Tuostahan jäisi vielä säästöönkin useampi satanen kuussa. Ei tarvitsisi katsella mitä kaupasta ostaa.
Tulisin toimeen RUHTINAALLISESTI!!!
Mulla on netto 800e ja siitä maksan mm. Talolainan
Vierailija kirjoitti:
Minulle jää noin 120 euroa kuukaudessa ja hyvin olen pärjännyt.
Syöt pelkästään Halla-ahon sosekeittoa? Mitäs kun takki hajoo tai hampaista pitää poistaa hammaskiveä?
Vierailija kirjoitti:
Heh. Voin kertoa että "tienaan" kuukaudessa nettona 663,78 euroa, ja sillä maksan aivan kaiken. Aivan kaiken. Ihan mukavasti elelen, velattomana ja päihteettömänä =)
Paljonko sulla menot ? vai onko toinen maksaja mukana ?
Pakko se on tuolla pärjätä että saa puolet nettotuloista säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Noin 6000 e kk palkasata käteen 3100 e.
Asunto 1500 e kk, asuntokulut 400 e kk (kiitneistöverot, sähkö, vakuutus, vesi jne=)
Auto 400 eu kk..tai enemmän
Elarit 500 eur kk.
Mulla jää ehkä 200-300 e kk rahaa johonkin muuhun kuin ihan välttämättömään...kannattaa käydä töissä. Ruokaan 500 eur kk.
Noihan se menee, kun verottaja vie välistä, asuminen on kallista ja kaikki muukin. Itsellä nettopalkka n.2700e/kk ja kyllä meni tyhjiin tili ennem seuraavaa palkkapäivää, kun joulukin välissä. En törsää enkä tuhlaa. Lapsi on.
No Anne-Mari Korte ostin helsingin ydinkestustan asunnon ilman tuloja, että kyllä vähälläkin tulee toimeen jos osaa .
Tulisin kyllä toimeen. Saisinpa noin paljon.
Miten työttömällä voi jäädä 700e menojen jälkeen? Mulla päiväraha nettona 800e.