Asioita, joista pidät, mutta kukaan muu ei tunnu pitävän?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Silli, ainakin siinä toisessa ketjussa olin ainoa tykkääjä.
Täällä toinenkin :)
Harrastamattomuudesta. Mulla ei ole mitään säännöllisiä harrastuksia ja nautin siitä. Mies käy monta kertaa viikossa ohjatuissa treeneissä, itse en moisesta välitä. Nytkin laiskottaa ja ahdistaisi jos tietäisin että klo 19.15 alkaa vaikka zumba.
Vierailija kirjoitti:
Heteroseksistä.
Ainakin 95 % on heteroita, joten etköhän kuulu enemmistöön.
Se kun nyt pandemian aikaan on ollut pakko minimoida kontaktit. Eli olen "joutunut" tekemään etätöitä ja läheiset eivät ehdota tapaamisia (tykkään heistä, mutta minulle riittäisi nähdä ehkä kerran vuodessa kutakin mutta he haluavat useammin, ja tuntuisi keljulta aina kieltäytyä).
Matkailu Pohjoismaissa. Ei kuulemma mitään nähtävää.
Säätäminen useamman miehen kanssa yhtä aikaa. Kyllästyn nopeasti miehiin. No, toivon kuitenkin, että joku joskus liikuttaisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se kun nyt pandemian aikaan on ollut pakko minimoida kontaktit. Eli olen "joutunut" tekemään etätöitä ja läheiset eivät ehdota tapaamisia (tykkään heistä, mutta minulle riittäisi nähdä ehkä kerran vuodessa kutakin mutta he haluavat useammin, ja tuntuisi keljulta aina kieltäytyä).
Sama, itse asiassa jopa harmittaa normiarkeen palaaminen.
Tofu. Todella monipuolinen ruoka-aine, josta voi tehdä melkein mitä vaan. Täällä palstalla kovin haukuttu ja inhottu ruoka-aine siinä missä melkein kaikki muutkin kasvisproteiininlähteet.
Asioiden käyttäminen loppuun. En esim uusi elektroniikkaa ennen kuin se hajoaa, parsin sukkia ja kun sitä ei enää voi tehdä käytän ne siivoamiseen, leikkaan hammastahnatuubit jne.
Vierailija kirjoitti:
Tofu. Todella monipuolinen ruoka-aine, josta voi tehdä melkein mitä vaan. Täällä palstalla kovin haukuttu ja inhottu ruoka-aine siinä missä melkein kaikki muutkin kasvisproteiininlähteet.
Itse tykkään myös tofusta. Nykyään tosin pelottaa kun soijapropaganda on tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sekasyöjä ja olen tykännyt lähes kaikista vegaaniruuista joita olen syönyt. Perinteiset hampurilaispihvitkin ovat vaihtuneet vegaaniversioihin.
Kaupunkielämästä mökkeilyn sijaan
Vuohenjuusto. Tiedän kyllä etten ole ainoa, mutta tutuissani on enemmän inhoajia.