Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torilla annetaan ilmaiseksi osaston hae kahvipaketilla pois

Vierailija
28.05.2020 |

Mitä mieltä olette tästä? Itseäni ihmetyttää, ei kahvikaan ilmaista ole, laittaisi suoraan myyntiin vaikka 2e.lla :-o

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava osa pistää isommat rojunsa annetaan osastolle vain siksi, ettei tarvitsisisi maksaa jätemaksua jäteasemalla. Varsinkin vanhat jääkaapit, lavuaarit, hellat jne

Vierailija
22/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta kertaa saanut Torin annetaan-ilmoituksista jotain hyödykettä vastineeksi, vaikka en ole pyytänyt.

Kerran joku mamma tuli hakemaan hyllyä ja kun mulla pyöri siinä 6-vuotias jaloissa, hän antoi vähän "jätskirahaa lapselle".

Yksi toi jotain Lidlin kauheaa kahvia, ei kai itse juonut, ainakaan sitä merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla pitäis olla erikseen vaihdetaan-osio.

Ei todellakaan aina oo tuo kahvipaketti, mitä ollaan vailla, vaan tiettyjä suklaarasioita (jotka on kalliimpia kuin kahvipkt), karkkipusseja yms. Ja monesti ollaan vailla vielä KAHTA kahvipakettia.

Ei tosiaankaan huvita lähtä kauppaan pyörimään ja ettimään jotain tiettyjä tuotteita. Ei tällöin ole annettavasta tavarasta kyse, ihan hyvin vois pyytää rahana sen 5-10 e.

Vierailija
24/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen tuote mistä pitää maksaa tavaraa, millä tavalla se on silloin ilmainen?

Vierailija
25/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laittaa "hae pois" -mentaliteetilla, niin tulee soittoja, että haen silloin ja silloin. Kun vastaan, että eka hakija saa tuotteen, niin alkaa kiukku, että ensin pitää mennä vuokraamaan pakettiauto, ei tämä meille ilmaista ole, että sun romuja haetaan. Vastaan siihen, että kyseessä on ilmoituksenkin mukaan uusi tuote, meille tarpeeton, ei sinun ole sitä pakko hakea. Ja 15min kuluttua soittaja on pihassa henkilöautolla, että nostetaan pesukone tänne peräkonttiin, maksa edes bensat.

Olet päässyt helpolla, minulle suututtiin kun sanoin että ensimmäin hakia saa, uhkaili oikeus toimilla kun en odottanu viikon kestävää mittailua ja miettimistä että sopiiko heidän tyyliin. Monta hyvää ja käytettävää tavaraa ole heittänyt suoraan roskiin ilman että edes tarjoan kenellekkään kun aina tulee varauksia ja varauksia ja suututaan kun ensimmäinen hakija on saanut tavaran siinä vaiheessa

Vierailija
26/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse osastoa.

Vierailija
27/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain itselleni sohvan suklaalevyllä. Ei se nyt iso vaiva ollut sitä samalla reissulla kaupasta hakea, kun kuitenkin oltiin liikkeellä.

Vierailija
28/33 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmoitus on "annetaan ilmaiseksi" osastolla kun se ei ole ilmainen? Älkää menkö noihin kahvipaketti kainalossa, niin loppuvat.

Vierailija
29/33 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Jos pitää käydä hakemassa presidenttikahvi myyjälle niin ihan periaatteesta en osta. Hakekoon itse. Mielummin maksan rahana. Miksi laittavat annetaan kohtaan näitä vaatimuksiaan. Ymmärtäisin vielä jos on joku kalliimpi tuote joka "annetaan" niin vähän vaivanpalkkaa mutta joku Ikean härveli. Periaatteestakaan en hae muka ilmaiseksi kun laitetaan annetaan kohtaan. Voin kyllä ostaa samalla rahalla myydään kohdasta. Joka on totuudenmukaisempi kuin tämä annetaan homma.

Vierailija
30/33 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla minkäänlaista elämää itselläsi kun viitsit tuollaisia edes miettiä? Kaikesta sitä ihminen saakin päänvaivan kehiteltyä!

Onko sulla minkäänlaista elämää, kun kierrät keskustelupalstoilla vain vittuilemassa ihmisille?

Vierailija
31/33 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä kahvi Pauligin Mundo on 8e paketti.

Vierailija
32/33 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmatteeksi antaa,  niin se kymmenes tavaran hakia ehkä sitte tulee oikeesti.

Kahvipaketin pyytää niin tulee  jo eka.

Vierailija
33/33 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua ihmisiä joita tällainen häiritsee. Fb:n roskalavallakaan ei saa enää antaa tavaraa kahvipakettia vastaan, karmea paskamyrsky syntyy. Kahta euroa ei kukaan tarvitse, kahvipaketti menee suoraan käyttöön. Kuitenkin ostajalle tavara on käytännössä ilmainen.

Kaikesta sitä tosiaan ongelmia kehitetäänkin.

Minä vien nurisematta kahvipakettia maksuksi, se on erittäin pieni hinta. Ellei kahvipakettiakaan pysty antamaan niin olkoot ilman tavaroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme