Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Floppaako myös AnttiTapani vaatemallisto, kuten kävi Seppälä-casessa?

Vierailija
28.05.2020 |

En ole nähnyt Tuiskun mallistosta mitään suurempaa somepöhinää eikä varsinkaan vaatteita kenenkään päällä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vaatesarja kuulostaa enempää 70-luvun halpahallituotteelta, kuin anttitapani? Itse en ainakaan keksi.

Vierailija
42/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016: Pitkään odotettu Antti Tuiskun oma vaatemallisto saapui tänään kaikkiin Suomen Seppälä-myymälöihin ja verkkokauppaan. Malliston vaatteet ovat niin kutsuttuja sporttisia unisex-malleja, joihin voi pukeutua sekä miehet, että naiset.

Kahisevia unisex-tuulipukuja on myyty Suomessa iät ajat ja käyvät kaupaksi vuosikymmenestä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunnan kaksi Prismaa myy poistomyynnissä näitä "muotiluomuksia". Taisi olla melkoinen vikainvestointi S-ryhmälle koko malliston lanseeraus..

Saman olen huomannut, mutta välttämättä ei puhuta edes samasta paikkakunnasta sinun kanssa, eiköhän nämä tekeleet ole poistomyynnissä koko Suomen Prismoissa? Aika järkyttäviähän nämä on, univaatteena niitä collareita voisin käyttää, mutten missään julkisesti. Jaa, no ehkä perunamaalla tai marjassa, missä voisin olla linnunpelättinä?

Vierailija
44/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä casessa on menty pahasti metsään asiakaslähtöisen markkinoinnin suhteen. Toistamiseen on toteutettu popparin haave omasta vaatemallistosta, mutta loppuun asti ei ole ajateltu kohderyhmää.

Vierailija
45/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon kohderyhmä on? Tosi kivoja huppareita olen nähnyt, mutta en ole uskaltanut ostaa. Mietin että itse 46 vuotiaana naisena olen liian vanha noihin.  Ja jos ostaisi pojalle 20v, niin sekään ei oikein tunnu hyvältä.

Kenelle noi vaatteet on?

Vierailija
46/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2016: Pitkään odotettu Antti Tuiskun oma vaatemallisto saapui tänään kaikkiin Suomen Seppälä-myymälöihin ja verkkokauppaan. Malliston vaatteet ovat niin kutsuttuja sporttisia unisex-malleja, joihin voi pukeutua sekä miehet, että naiset.

Kahisevia unisex-tuulipukuja on myyty Suomessa iät ajat ja käyvät kaupaksi vuosikymmenestä toiseen.

Käyvät inan kaupaksi Marimekon/Nanson telttojen ohella, pakon edessä, ellei kansa halua alasti kulkea, ja moni finski kun suosisi mielellään kotimaista tuotantoa, laadukasta sellaista ei vaan valitettavasti olekaan. 

Vierailija
47/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon kohderyhmä on? Tosi kivoja huppareita olen nähnyt, mutta en ole uskaltanut ostaa. Mietin että itse 46 vuotiaana naisena olen liian vanha noihin.  Ja jos ostaisi pojalle 20v, niin sekään ei oikein tunnu hyvältä.

Kenelle noi vaatteet on?

Hei elä ole tuollainen heikko nössö. Itsehän sinä ne rajat luot. Ei kai sillä ole mitään väliä mitä muut sanoo?

Vierailija
48/54 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tapanin vaatteet on Antti Tapanille.

Vierailija
49/54 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, onhan ne vaatteet aika huomiota herättäviä ja omalaatuisia mutta ite ainakin tykkään. Ja se omalaatuisuus tuossa Antti Tapani mallistossa taitaa olla se juttu. Ovat myös mukavia päällä. Toki riippuu varmasti myös vaatteisiin pukeutujan itseluottamuksesta että tohtiiko pukeutua massasta erottuvasti vai tykkääkö sulautua massaan.

Vierailija
50/54 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän prismassa puolet vaatteista näitä kahisevia neonhirvityksiä. En edes tiennyt, että liittyy Antti Tuiskuun, kun markkinoinnissa ei Tuiskua näy. On pitänyt jo vuoden päivät hakea arkivaatteita keskustan vaatekaupoista kun prismassa ei ole muita kuin näitä. Todella ärsyttävää.

Vierailija
51/54 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän takahikiän cittaris ei menny edes alehyllyltä kaupaks,oli hirveän epämukavan oloisia tekokuitu rytkyjä. silverin stailaukset on jäätäviä noin yleensä. en tykkää.

ja ite tykkäsin tuiskun vanhasta idols tyylistä,nyky jutuista en.

Vierailija
52/54 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole toinen AnttiTapani- mallisto Prismalle? Käsittääkseni se eka myytiin loppuun Tuskin muuten olisivat jatkaneet yhteistyötä, jos ei olisi menestynyt?

Vierailija
53/54 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee TuureHinaaja -mallisto Prismoihin. 

Vierailija
54/54 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku haluaa ostaa jonkun julkkiksen vaatemallin, itse en haluaisi profoloitua yhteenkään Suomen julkkikseen.