Jos laitan rusinan multaan, kasvaako siitä rusinapuu?
Tykkään rusinoista.
Kommentit (34)
Tottahan toki. Laita samalla myös kuivattu luumu multaan, niin saat kuivatun luumupuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä heittelin kebabia takapihalle pari viikkoa sitten. Nyt siellä pötköttää pieniä kebabrullia. Ovat aika söpöjä. Meinaan kasvattaa ne mahdollisimman isoiksi ja myydä läheiseen pizzeriaan. Helppoja kasvatettavia nuo, kun eivät pysty liikkumaan, koska ei ole raajoja. Pitää vaan muistaa käännellä niitä välillä, ettei tule makuuhaavoja. Sitten liha alkaisi mädäntyä.
Mites muuten, tarviiko nuo kebabbipuut pölyttäjiä? Siis että pitääkö niitä kebabbikukkia käydä välillä pölyttämässä pölyhuiskalla jotta tulee hyvä lihaisa sato?
Joo kyllä kannattaa pölyttää. Se pöly vaikuttaa makuunkin. Tulee sellainen tunkkainen vivahde lihan makuun. Siksi kannattaa huitaista pölyt pois säännöllisin väliajoin.
Täytyy kokeilla. Rusinapuu sopisi hyvin parvekkeelle makaroniviljelmäni viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä heittelin kebabia takapihalle pari viikkoa sitten. Nyt siellä pötköttää pieniä kebabrullia. Ovat aika söpöjä. Meinaan kasvattaa ne mahdollisimman isoiksi ja myydä läheiseen pizzeriaan. Helppoja kasvatettavia nuo, kun eivät pysty liikkumaan, koska ei ole raajoja. Pitää vaan muistaa käännellä niitä välillä, ettei tule makuuhaavoja. Sitten liha alkaisi mädäntyä.
Mites muuten, tarviiko nuo kebabbipuut pölyttäjiä? Siis että pitääkö niitä kebabbikukkia käydä välillä pölyttämässä pölyhuiskalla jotta tulee hyvä lihaisa sato?
Ilmanmuuta. Itse käyn aina tyhjentämässä imurin pölypussin kebabbimaalle. Näin kebabintaimet saa kunnon pölytyksen. Siitä on sekin hyöty, että ei tarvi ostaa imuriin uusia pölypusseja roskaakin tulee vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
No mistä sä luulet mistä niitä vauvoja tulee ja miten? Niii-in..
Ai siis rusinoistako niitä tuleekin? Mäoonkin aina ihmetellyt että mistä kummasta.
Kylvin juuri tänään kasvimaalle kahvinporoja. Nyt jännittää, että kasvaako sinne kahvia vai poroja.
Mä tein jäynän ja laattasin ilkeän naapurin pihamaalle ja laitoin multaa päälle. Nyt se puu laattailee naapurin auton ja pihamaan. Näin niitä laattapuita syntyy sitten lisää puun laattaessaan pitkin pihoja.
Itse istutin prinssinakkeja ja tuli kypsää HK:n sinistä puun oksille tuulessa heilumaan. Lannoitin sinapilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siis rusinoistako niitä tuleekin? Mäoonkin aina ihmetellyt että mistä kummasta.
:DD Tarkoitin kyllä ihan muuta. Mut senhän sä kyllä tiesitkin. :)
Maahan istutetusta rusinasta kasvaa mummo jonka iho on täynnä rusinan kaltaisia roikkuvia luomia. Näitä sitten poimitaan ja laitetaan askeihin lapsille syötäviksi.
https://www.google.fi/search?q=pehme%C3%A4+fibrooma&sxsrf=ALeKk03i7boeH…
En ole ikinä ennen saanut ketjua liekkeihin! Tästä rohkaistuneena istutan rusinapuun heti huomenna. Kiitos myös muista hyvistä vinkeistä, erityisesti autojen kasvattamista aion kokeilla!
t: AP
Vierailija kirjoitti:
Kylvin juuri tänään kasvimaalle kahvinporoja. Nyt jännittää, että kasvaako sinne kahvia vai poroja.
Poroja niistä kasvaa. Kakkaavat kahvinpapuja. Parempaa kuin sivettikissojen tuottamat. Tämä on toki vain minun mielipiteeni. :)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ennen saanut ketjua liekkeihin! Tästä rohkaistuneena istutan rusinapuun heti huomenna. Kiitos myös muista hyvistä vinkeistä, erityisesti autojen kasvattamista aion kokeilla!
t: AP
Juu, mutta siinä saa olla tarkkana milloin poimii. Hyvällä säällä omani ovat kasvaneet liikenteeseen käyttökelvottomiksi yllättävän nopesti ja pilaantuneen sadon hävittäminen tulee kalliiksi.
Toisaalta innostus hyvästä sadosta saattaa johtaa liian varhaiseen poimintaan. Toki nämä raakoina kerätyt voi antaa lapsille, joten ihan hukkaan eivät mene.