Huonoja kokemuksia Royal Design
Mahtaako muilla olla kokemuksia tästä yrityksestä. Tilasin 6 kuukautta sitten 2000 euroa maksavan nojatuolin ja Iittalan lasilinnun. Ilmoittivat pari kertaa, että toimitus viivästyy, kunnes lopulta ilmoittivat, että tuotteet on loppuunmyyty. Haiskahtaa huijaukselta. Olen todella vihainen.
Kommentit (26)
Tappelin tämän lafkan kanssa puolivuotta ja otin myös yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, että sain rahat takaisin täysin oikein palauttamastani tuotteesta. Palautuskulut piti maksaa omasta pussista ja rahasta palautui takaisin 75% mutta olin onnellinen siitäkin, sillä heitin jo hyvästit rahoilleni. Eli varo tätä nettikauppaa!
Myös huonoja kokemuksia, en suosittele. Tuote tilattu 2 kk sitten, eikä ole vielä tullut lupauksista huolimatta, välttäkää tätä firmaa!
Muistelisin tilanneeni tähän kytköksissä olevasta nettikaupasta tavaraa, toimitus viivästyi ja selitykset mielikuvituksellisia, jossain vaiheessa olivat muka postittaneet vahingossa Norjaan. Sain lopuksi rahat takaisin. Helppo mennä halpaan kun nettisivut niin hyvät, tavara houkuttelevaa ja vähän edullisempaa kuin muualla.
Nettikauppa on viheliäistä. Eläköön kivijalkakaupat.
Yritin just tilata paistinpannun. Valitsin maksavani sen verkkopankissa. Kun valitsin verkkopankkini, kysyivät jo LIIKKEEN SIVUILLA pankkini tunnuksia. WTF? Palasin takaisin, että maksankin sitten laskulla. Sen yhteydessä kysyivät HETU:a. WTF? Teen ilmoituksen...
Vierailija kirjoitti:
Yritin just tilata paistinpannun. Valitsin maksavani sen verkkopankissa. Kun valitsin verkkopankkini, kysyivät jo LIIKKEEN SIVUILLA pankkini tunnuksia. WTF? Palasin takaisin, että maksankin sitten laskulla. Sen yhteydessä kysyivät HETU:a. WTF? Teen ilmoituksen...
Tottakai ne kysyivät hetua, koska olit solmimassa velkasuhdetta heidän kanssaan. :D
Melkein menin lankaan mutta en tilannut kun en saanut maksettua kun jonkun walletin kautta. Ostokset päättyi siihen.
Reklamaatiot ei hoidu. Vaikka maljakko oli niin heikko, ettei kestänyt veden vaihtoa ja pohja putosi (Ferm Living), niin eivät korvaa! Enpä tilaa heiltä enää eikä kannata muidenkaan.
Asiakaspalvelua ei ole sähköpostilla. Ilmoittaa että virheellinen sähköpostios. En pysty olemaan puhelimitse yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein menin lankaan mutta en tilannut kun en saanut maksettua kun jonkun walletin kautta. Ostokset päättyi siihen.
Samoin mulla. Taas unohtui tarkastaa luotettavuus. Yli 200 euron ostoksen olisin tilannut
Harmi, etten lukenut tätä ketjua aiemmin. Minullakin kesti yli 2kk saada rahat takaisin tuotteesta, joka ei vastannut kuvaa. Tuotteen olin jo palauttanut. Lähetin noin 10 viestiä asiasta. Sain joka vaiheesta vaikutelman, että yrittävät vain vetkuttaa ja saada asiakkaan väsymään. Kuukauden väännön jälkeen valehtelivat, että hyvitys on nyt hyväksytty ja tulossa kortilleni. Uskoin ja unohdin koko jutun - kunnes usean viikon jälkeen havaitsin korttilaskulta, että mitään ei ollut tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, etten lukenut tätä ketjua aiemmin. Minullakin kesti yli 2kk saada rahat takaisin tuotteesta, joka ei vastannut kuvaa. Tuotteen olin jo palauttanut. Lähetin noin 10 viestiä asiasta. Sain joka vaiheesta vaikutelman, että yrittävät vain vetkuttaa ja saada asiakkaan väsymään. Kuukauden väännön jälkeen valehtelivat, että hyvitys on nyt hyväksytty ja tulossa kortilleni. Uskoin ja unohdin koko jutun - kunnes usean viikon jälkeen havaitsin korttilaskulta, että mitään ei ollut tapahtunut.
Mihin lähetit viestiä, kun kyseisellä firmalla ei ole sähköpostiosoitetta?
Muutaman kerran tilannut, ei mitään ongelmia, myös palautukset sujuneet ok, palautuskulut joutuu maksamaan itse,
Oho, onko tästä noin huonoja kokemuksia.
Myisivät yhtä astiaa mitä muualta en löydä.
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin tilanneeni tähän kytköksissä olevasta nettikaupasta tavaraa, toimitus viivästyi ja selitykset mielikuvituksellisia, jossain vaiheessa olivat muka postittaneet vahingossa Norjaan. Sain lopuksi rahat takaisin. Helppo mennä halpaan kun nettisivut niin hyvät, tavara houkuttelevaa ja vähän edullisempaa kuin muualla.
Mitä kauppaa tarkoitat?
Uskaltaako tilata parit viskilasit Palauttaa en aio, mutta jos tuote viipyy matkalla kauan tai on rikki.
Tilatkaa vain laskulla, niin näette ensin tuotteen ja maksatte vasta sitten. Omaa tyhmyyttä alkaa heti tunkemaan rahaa tuntemattomalle verkkokaupalle 🙄
Olisin palauttanut maksamattoman tuotteen. Mistään en saanut vastausta miten toimia, maksua kyllä peräsivät. En ikinä enää tilaa ja suosittelen muitakin unohtamaan. En haluaisi maksaa, koska kuitenkin palautan, vaan enpä tiedä minne lähettää.
Tuotteen palauttamisen kanssa on ollut ongelmia.