Olen yläasteen ope ja tämä oli MAHTAVA kevät!
Etäopetuksessa ei ollut mitään stressiä, kunhan vähän teki sinnepäin. Nyt kouluun palattua olemme pelanneet pelejä. Ei kiinnostanut tehdä yhtään mitään nämä viimeiset 2 viikkoa. Kohta alkaa pitkä kesäloma ja syksyllä toivottavasti palataan etäopetukseen kun toinen aalto iskee. On tämä mahtavaa aikaa!
Kommentit (13)
Sama fiilis itsellä. Tykkäsin etäopetuksesta ja tuli oltua höveliäkin hövelimpi ja annettua jopa luokan luusereille vitosen sijaan kaseja.
Parasta tämä oli kiusatuille, jotka olivat viimeisellä vuodella ennen siirtymistä seuraavalle asteelle. Hekin saivat mahdollisuuden elämään.
Ansaitse eka kommentoitioikeus. Hae OKL:ään, opiskele 5 vuotta, pääse töihin ja tuu sit huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitse eka kommentoitioikeus. Hae OKL:ään, opiskele 5 vuotta, pääse töihin ja tuu sit huutelemaan.
On se kurja, kun jonkun koko elämä on rakentunut vauvapalstan ympärille. Ei tähän mitään koulutusta tarvita. Toivottavasti et ole rakentanut koko elämääsi täältä saatujen vinkkien perusteella.
Tän palstan "opettajat " ei todellakaan ole oikeita opettajia.
Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri
Ja lääkäri nimikettä saavat käyttää kaikki, joilla on Google käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri
Eivät olekaan, mutta kysymys kuuluu, miksi joku esittäisi vauvapalstalla opettajaa! Älyvapaata.
Vierailija kirjoitti:
AP on siis "yläasteella".
Kas, tuota en huomannutkaan.
Miksei ap voisi ollakin opettaja? Hoitajien sekä opettajien tapa on jatkuvasti kuuluttaa kiirettään ja kuormitustaan, silläkö ansaitaan arvostus? Rento ope tai hoitaja saa ainakin keskustelupalstoilla kuraa niskaan, ja juurikin kollegoiltaan. Itse sanoisin, että laiska töitään luettelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ap voisi ollakin opettaja? Hoitajien sekä opettajien tapa on jatkuvasti kuuluttaa kiirettään ja kuormitustaan, silläkö ansaitaan arvostus? Rento ope tai hoitaja saa ainakin keskustelupalstoilla kuraa niskaan, ja juurikin kollegoiltaan. Itse sanoisin, että laiska töitään luettelee.
Hän ei osaa suomea.
Trollolllooo