V i ttttu. Toimiiko teillä omaposti????
Kommentit (27)
Huoltokatko keskellä päivää? Huollot pitäisi suorittaa öisin.
Aina saatana sama juttu, kun sinne jotain postia tulee niin se perkele lakkaa toimimasta.
Väittää että mulla on väärä salasana ....
Vierailija kirjoitti:
Huoltokatko keskellä päivää? Huollot pitäisi suorittaa öisin.
Huoltokatko se on sellainenkin, josssa korjataan jotain akuuttia vikaa. Suunnitellut huoltokatkot toki kannattaa ajoittaa jonnekin, milloin käyttäjille on siitä mahdollisimman vähän haittaa.
Mun vika alkoi klo 12, kun palkkanauha tuli sinne. En saatana näe sitä edelleenkään.
Tänään ei haeta postista pakettia. Lojukoon siellä hyllyllä, mikä onkin.
Tuntuu olevan ruuhkaa, minäkin sain jotain postia. Yleensä tulee vain kuukauden alussa postia.
Mullekin tuli juuri tänään sinne kirje virastosta. Ärsyttää kun ei pääse sitä lukemaan, Ärsyttää Posti. Se entinen vanha netposti toimi ainakin minulla. Uusi sovellus ja ongelmat alkoivat.
Mä pääsin kyllä kirjautumaan, mutta siihen se tyssäsi.
Sivut kaatuneet? Tuli nimittäin Ammattiliitosta postia, saiko muutkin?
Tässä käy niin, että postin katsominen unohtuu kun omaposti ei toimi.
Hupsista vaan, siellä lukee Hups anteeksi.
Mitähän ihmettä vauvapalstalla ihmettely ja ketjun nostelu auttaa asiaa?
Näette kyllä sitten ihan siellä omapostissa kun nörtit ovat saaneet sekoilevan järjestelmän teipattua takaisin toimintakuntoon.
Jakeluhäiriö Postissa, tuntuu tutulta. Entä jos jokin posti jää tulematta omapostiin katkon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä vauvapalstalla ihmettely ja ketjun nostelu auttaa asiaa?
Näette kyllä sitten ihan siellä omapostissa kun nörtit ovat saaneet sekoilevan järjestelmän teipattua takaisin toimintakuntoon.
Kukaan ei tuijottele omapostia postia sinne odotellen. Sitä vilkaistaan silloin, kun sähköpostin tulee ilmoitus sinne tulleesta postista. Jos häiriön aikana omapostiin menee laskuja tai muuta tärkeätä, jossa on eräpäivä, sinne jäävät erääntymään.
Vikailmoitus hävisi omapostista, mutta ei siellä uusia posteja näy, vaikka niistä tuli tänään ilmoitus sähköpostissa.
Omaposti ei toimi taas. Tulee virheilmoitus "jotain odottamatonta meni pieleen...". Odotetaan odottamatonta.
Ei, lakkasi toimimasta voin tunti sitten. Just kun sinne tuli postia, eikä pääse katsomaan.