Te jotka teette molemmat etätyötä
tai olette muusta syystä nyt molemmat päivät kotona esim toinen etätyössä, toinen työttömänä. Syöttekö yhdessä lounaan tai pidättekö yhteisen kahvitauon vai onko teillä omat aikataulut?
Kommentit (28)
Ei oo kyllä tullu mitkään seksitauot oikeesti ees mieleen. Vaikka meillä kyllä hyvä ja rakastava liitto, ei vaan kiinnosta työaikana, kummatkin on keskittyny työntekoon.
Lounas syödään erikseen kun molemmilla eri aikaan nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä tullu mitkään seksitauot oikeesti ees mieleen. Vaikka meillä kyllä hyvä ja rakastava liitto, ei vaan kiinnosta työaikana, kummatkin on keskittyny työntekoon.
Lounas syödään erikseen kun molemmilla eri aikaan nälkä.
Sama. Minun on mahdoton ajatellakin, että heti kun lopetan palaverin tai ylipäänsä työskentelyn, olisin halukas seksiin ja puolessa tunnissa olisi hoideltu niin seksit, suihkut kuin syömisetkin, ja jälleen töiden kimppuun. Tykkään voida seksin jälkeen loikoilla sängyssä eikä siihen lounastauko riitä.
Välillä syödään samaan aikaan, useimmiten ei. Miehellä puhelinpalavereita tms. jotka sotkevat aikatauluja. Joskus tilataan lounasta kotiin, syödääm kun ehditään.
Mitäköhän varten moni alkoi puhua seksistä kun ruokatauoista oli kyse?
Vierailija kirjoitti:
Itse näen tämän korona-ajan niin että kerrankin olisi mahdollista olla yhteistä aikaa esim lounas. Miehellä eri näkemys. Halusin vaan tietää onko muilla paremmat avioliitot vai olenko vaan turhan vaativa? ap
Meillä on hyvä avioliitto ja harvoin syödään töissä tai etätöissä yhtäaikaa, vaikka työpaikka on sama tosin eri tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän varten moni alkoi puhua seksistä kun ruokatauoista oli kyse?
Palstan sinkut ja työttömät miehet...
Syödään yhdessä mutta muuten tämän on ihan hirvittävän raskasta. Meinaan ihan hajota!
Ei puhettaakaan mistään helppoudesta tai keveydestä.
Aika harvoin ehditään yhdessä lounastaa, koska mulla on niin paljon palavereja ja joudun lounastauonkin merkkaamaan erikseen kalenteriini ettei kukaan buukkaa siihen kokousta. Lounastauolla otan päiväunet, silmät väsyy. Mutta kahvitauko pidetään yhdessä aamulla, nyt on kiva kun on voinut istua lämpimällä partsilla kahvittelemassa. Meitä on kolme kotosalla, myös lukiolainen.