Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
McLeodin tytärten Claire oli kyllä paha, varsinkin kun koko sarja lähti menemään tämän jälkeen koko ajan huonompaan suuntaan.
Taisin lopettaa sarjan katsomisen tuohon.
Sitten vielä tuli Alex jytky, yhden päänäyttelijän kuolema olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Babylon 5 -sarjan John Sheridan. Joo, olin todella alamaissa niihin aikoihin kun toi sarja pyöri telkkarissa, joten anna olla.
Ja se lässytyksen määrä tossa sarjassa oli aivan käsittämätön.
Babylon 5 kaurismäkeläisittäin olisi tosiaan ollut erilainen. Tuskin parempi kuitenkaan.
Kyllä minä itkin, kun Walter kuoli😢
Oli Mun lemppari
Niin piti kuolla ja halusikin, mutta oli silti surullista, kun oli 5 kautta Walterin elämää seurannut.
Vareksen Veikko Hopea. Äijä olisi voinut olla Vareksen vastaava pahiksen kätyri Bondien rautahampaalle. Kummassakin samanlaista koomisuutta :D
Aleksi ja August Koskelan kuolema trilogiassa Täällä Pohjantähden alla. Hyvin nuoria, eivät syyllisiä mihinkään (eivät tehneet mitään punakaartissa), tapettiin vain koska punaisia piti tappaa. Luin kirjan ensimmäisen kerran varsin nuorena eikä ollut omia lapsia, mutta silti muistan vieläkin tuskan jota tunsin heidän äitinsä Alma Koskelan puolesta.
Tolstoin "Sota ja rauha" -teoksessa se komea aatelisupseeri ei olisi saanut kuolla. Hän oli yksi päähenkilöistä, johon kaunis aatelisneito oli rakastunut (en muista nyt nimiä, enkä viitsi mennä kirjahyllylleni).
Kaikki tribuutit Nälkäpelissä
Stefan, vampyyri päiväkirjat ja se yksi ihmissusi
Vierailija kirjoitti:
Gunvald Larsson - Beck
tämä!!! Paras hahmo, meni Beckistä maku.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden Annika
katsooko joku oikeasti tällaista kuraa?
Supernaturalin Dean Winchester
Ilsa ja Victor, jotka nousivat Lissabonissa Yhdysvaltoihin menevään lentokoneeseen, joka putosi mereen Atlantin myrskyssä. Rick perusti uuden kahvilan Brazzavilleen mutta alkoholisoitui pian saatuaan tiedon Ilsan menehtymisestä. Meille jää aina Pariisi jäi katkerasti kieppumaan Rickin mieleen hänen loppuiäkseen.
Bim Mustakorva - elokuvan Bim.
Varsinkin kun sen omistaja löysi sen mutta Bim olikin sitten jo kuollut :( .
Adolf Hitler, monessakin elokuvassa ja sarjassa.