Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Poliisikoira Rex:issä, kun se ensimmäinen rikosetsivä kuoli :(
Rex oli niin surullinen.
Vierailija kirjoitti:
aika vanha kirjoitti:
Muinainen sarja 1970-luvulta, Kahden kerroksen väkeä:
Richard Bellamyn 1. vaimo Lady Marjorie Bellamy menehtyi Titanicilla. Se tuntui järkyttävältä (olin lapsi kun tuo tapahtui).
Sitten mies meni uusiin naimisiin sihteerinsä Hazelin kanssa. Onneksi tuo näyttelijä oli kyllä ihan hyvä hänkin.
https://www.imdb.com/title/tt0066722/Erehdyt hieman. Perheen poika James meni Hazelin kanssa naimisiin. Katselin sarjaa lapsena ja kyllä minullakin meni hahmot välillä suloisesti sekaisin - jopa eri sarjojen kesken. Samoihin aikoihin tuli Merilinja, ja molemmissa oli Elizabeth-niminen tytär. Ihmettelin, miten tummahiuksinen Elizabeth olikin yhtäkkiä vaalea. Olen katsonut aikuisena sitten uudelleen molemmat.
Richard Bellamy meni kyllä sarjassa uudelleen naimisiin. Uusi vaimo oli Virginia Hamilton, hänkin leski, jota esitti näyttelijä Hannah Gordon.
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä - Em. Itkin kun luin kirjaa loppuun.
Minä myös itkin lukiessani, miten Nicholls kuvasi ihmisen aivotoiminnan loppua, kun kuolema tulee. Äidin kuolemasta ei ollut lukiessani vielä vuottakaan ja aihe oli vähän liian herkkä vielä tuolloin. En tiedä, miten nyt reagoisin, kenties ihan samoin.
SG-1 : Janet Fraiser
Vampyyripäiväkirjat: Jenna Sommers
Harry Potter: Hedwig, Fred Weasley, Sirius Musta
Star Wars: Qui-Gon Jinn
Marley & Me: Marley 😭
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan muistaa, mutta Merilinja-sarjan kapteeni Onedinin ensimmäinen vaimo Anne. Hän oli suosikkini koko sarjassa, seuraavalla vaimolla ei ollut mitään mahdollisuuksia minun silmissäni.
Se tarina oli vielä niin hienosti kuvattu. James meni Annen kanssa naimisiin vain saadakseen itselleen laivan, eli siis rahasta. Hän oppi kuitenkin aidosti rakastamaan vaimoaan ja pari oli onnellinen yhdessä. Anne kuitenkin kuoli synnyttäessään tytärtään ja James suri vaimoaan kauan.
Olin pikkutyttö sarjan ensiesityksen aikaan, mutta olen nähnyt uusintaa joskus vanhempana.
Candy Candysta. Kun Anthony putosi hevosen selästä kesken kettujahdin ja kuoli 😭😭😭
Isä Matteossa patrizia cecchini tai siis tommasi. Juuri pääsivät naimisiin..
Gunvaldin kuolema Beckissä oli kyllä suuri järkytys. Filmin olen nähnyt uudelleenkin ja säväyttää yhtä paljon.
Kiltin Phil Bellamyn kuolema Sydämen asialla -sarjassa oli surullista. Gina jäi niin yksin odottamaan vauvaa. Vaikka olihan hänellä hyvät ystävät tukena.
Kyllä. Forrest Gumpin Jenny. Forrest rakasti häntä niin paljon. Hienosti Forrest omistautui sitten poikansa hoitamiseen.
Lehdon traaginen kohtalo Tuntemattomassa sotilaassa, kun kaverit hylkäsivät.
Titanicin Jack - todella liikuttava kuolema. Ensin pelastautuminen uppoavasta laivasta ja sitten jäätävä hypotermia. Kun ei ollut tarpeeksi paikkoja pelastusveneissä. Ja toiset ahneesti veivät paikkoja naisilta ja lapsilta. Ja toiset veneet lähtivät vajaalla laastilla.
Kauniit ja rohkeat, Finn