Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Thorin Tammikilpi Hobitissa.
Tämä 💔
Vierailija kirjoitti:
Nicolette Nevinin kuolema The Resident sarjassa on jäänyt kyl mieleen. Oli todella surullinen tuo jakso, ja tosi koskettava.
Siis mitä?! Nic kuolee? Millä kaudella? Olen nähnyt vasta 3 kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolette Nevinin kuolema The Resident sarjassa on jäänyt kyl mieleen. Oli todella surullinen tuo jakso, ja tosi koskettava.
Siis mitä?! Nic kuolee? Millä kaudella? Olen nähnyt vasta 3 kautta.
Joo valitettavasti. Näin sen jakson tossa vähän aikaa sitten. Ja kyseessä siis kausi 5.
Dean Millerin kuolema Station 19 oli yks surullisimmista kun lempihahmo ja jotenkin se et nyt sen pikkutyttö jäi sit orvoksi kun äiti ei mukana kuvioissa :(
Olin pieni kun katsoin salaa Teho-osasto sarjaa ja muistan kun Lucy kuoli ja vieläkin tänä päivänä tuo kohtaus oli mun ikäiselle (silloin 10V) jäänyt mieleen koska tykkäsin Lucysta paljon.
L, Death Note. Ei siis mitään järkeä sarjan kannalta. L;n tilalle tullut Near muistutti huonompaa versiota L;stä ja ei ollut yhtä mielenkiintoinen hahmo vaan tuntui typerältä muka nokkelalta pikku lapselta. Olisin tykännyt sarjasta paljon enemmän jos L olisi säilynyt vähintäänkin sarjan loppuun asti. Monster sarja on tästä syystä top 1 listallani, koska death note teki mokan tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Rimakauhua ja rakkautta - Rachel
Kun katsoin vanhat jaksot uudestaan pari vuotta sitten tajusin miten n*a*r*tt*u Rachel oikeasti oli.
Petti Adamia exänsä kanssa ja oletti että ois pitänyt saada tehdä niin ja saada anteeksi. Rachel oli yliarvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rimakauhua ja rakkautta - Rachel
Kun katsoin vanhat jaksot uudestaan pari vuotta sitten tajusin miten n*a*r*tt*u Rachel oikeasti oli.
Petti Adamia exänsä kanssa ja oletti että ois pitänyt saada tehdä niin ja saada anteeksi. Rachel oli yliarvostettu.
Rachel oli voimaannuttava nainen
Owen Meany kirjassa Ystäväni Owen Meany.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Albus Dumbledore - Harry Potter ja puoliverinen prinssi
Myös Kalkaroksen olisi voinut jättää henkiin.
Jotenkin koko kirjasarjan ajan toivoin, että Kalkaros paljastuu hyvikseksi lopulta. Niinkuin tavallaan tekikin. Olisin toivonut että hahmo olisi kirjan lopussa jatkanut Tylypahkan rehtorina tai ollut aurori tms. Sori ohis :D
Silta salaiseen maahan elokuvan Leslie. Olin 9 vuotias silloin ja muistan kuinka surullinen olin kun Leslie kuoli.