Hyvä kuvankäsittelyohjelma
Hei, tietääkö kukaan mitä kuvankäsittelyohjelmaa kannattaisi käyttää puhelimella? En nyt tarvitse siis mitään face filter-juttuja, kuvaan enimmäkseen koiria ja luontoa, mutta siis, millä saisi hyvin säädettyä esim värit, ilman että näyttää huonolta? Puhelimessa hyvä kamera, mutta kaikissa tilanteissa värit ei tietenkään toistu oikein. Tällä hetkellä käytössä Pics Art, jossa on periaatteessa kaikkea tarpeellista, mutta enimmäkseen vain filttereitä jotka muuttaa sitten koko kuvan värimaailman. Pelkillä itse tehdyillä säädöillä taas kuva helposti "palaa", näyttää kontrastilla pilatulta ja värit tosi huonot. En tarvi hankalia ohjelmia vaan joku millä saisi helposti hyvännäköisiä kuvia. Siepillä Instassa esim värimaailmalta mua miellyttäviä kuvia, vaikka ihmisen tekeekin oranssiksi😁 Hänen kuvissa värit on jotenkin "täydet", en osaa selittää. Maisallakin kivoja efektejä kuvissa, mutta monesti ehkä vähän kirkkaita omaan makuun. Äh, heitelkää hyviä ehdotuksia! Lightroom ollut myös kokeilussa, mutta mun mielestä siinäkin vaan aika kovia filttereitä? Vai enkö vaan osaa😅 Siinä tapauksessa auttakaa😇
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Snapseed, Photoshop
Snapseed ihan vieras, pitääpä kokeilla, kiitos:)
Gimp on hyvä ja ilmainen.
Vaatii opettelua, mutta on monipuolinen.
Canva ja tietokoneella käytän myös befunky se on hyvä saa säädettyä kuvien valaistusta, värien kirkkautta, kasvokuvissa esim. näppylän saa peitettyä.
Snapseed, Photoshop