Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kaikki rahat Outokummun osakkeissa

Vierailija
27.05.2020 |

Jotka olin ostanut kpl-hintaan 7,15€. Nyt yhden osakkeen arvo on 2,3€.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bad 🐹

Vierailija
2/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi homma, kun tuskin nousee sinulle voitolliseen tilaan äkkiäkään, toivottavasti saisit lisättyä salkkuun halvemmalla lisää, niin keskihinta tippuisi. Itse ostin tuoreeltaan 2,16 hintaan Outokumpua. Tosin maltillinen panostus muutenkin. Hajautettu salkku, ettei liikaa sido yhteen osakkeeseen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
4/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonompi homma, kun tuskin nousee sinulle voitolliseen tilaan äkkiäkään, toivottavasti saisit lisättyä salkkuun halvemmalla lisää, niin keskihinta tippuisi. Itse ostin tuoreeltaan 2,16 hintaan Outokumpua. Tosin maltillinen panostus muutenkin. Hajautettu salkku, ettei liikaa sido yhteen osakkeeseen,

En osta yhtään lisää. Liian volatiili. Odotellaan josko joskus saisi omat pois. Sen jälkeen en enää koske kyseiseen osakkeeseen.

Ap

Vierailija
5/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt sit hyvä hetki ostaa Outokompua? Itse ostin äsken Nokian Tyresiä ja nyt on hyvä mieli.

Vierailija
6/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin tänään nokia tyresit hyvään nousuun. Outotecia en voi myydä varmaan ikinä kun on niin paljon tappiolla vaikka on noussut jo vähän

Vierailija
7/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tyhmäkään laita kaikkia rahoja saman yrityksen osakkeisiin?

Vierailija
8/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin isoista summista kyse, jos olet kaikki iskenyt yhteen osakkeeseen kiinni? Ja vielä tuollaiseen pelipaperiin?

Jos yhden osakkeen taktiikalla sijoittaa, niin silloin olisi parempi valita joku umpitylsä mummo-osake, jolla on tasainen liiketoiminta ja kassavirta. Joku Elisa, Orion, Sampo tai Fortum. 

Vierailija
9/9 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit juuri päinvastoin kuin kaikissa sijoitusjutuissa neuvotaan ja sijoitit kaikki rahasi yhteen firmaan etkä hajauttanut?

Vai tarkoittaako kaikki rahat tässä noin sataa euroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä