Väljä vs tiukka
Hei miehet!
Onko naisen vaginan koolla merkitystä teille yhdynnän onnistumiseen ja orgasmin saamiseen?
Ja onko unelmanaisellanne tiukka vai väljä alapää?
Minä häpeän sängyssä synnytyksissä löystynyttä alapäätäni.
Onko kenelläkään tietoa, tehdäänkö Suomessa leikkauksia, joissa synnytyksissä väljistynyttä emätintä voisi korjata leikkauksella kireämmäksi?
Kommentit (14)
Sopivan väljä on ihanin kummankin kannalta.
Silloin rakastelu on ihnaaa ja si mene " tunkemiseksi" tiukkaan tavaraan. Ja tuskin nainenkaan nauttii jos kauhean tiukka ja lievästi sattuu.
Kokemuksesta synnyttänyt ja sopivan väljä pimpsa on PARASTA HERKKUA miehelle ja silloin nainenkin saa NAUTINNON!!!
-mici-
ja mies välillä valittelee, että puristaa liian kovaa.. Voiko siis olla todellakin LIIAN tiukka?
Kyllähän yhdynnässä itellenikin tuntuu parhaimmalta, kun käyttää lihaksia homman tahtiin. Ja normaali penis kuitenkin on aika tosi paljon isompi kun joku sormi...
lihaksilla, oli siinä ja siinä ettei häntä alkanut sattua.
No nyt uuden miehen kanssa (ja yhden lapsen synnyttäneenä) ei kuulemma SATU, mutta puristus on miellyttävä.
Tosin, voihan se olla, että eri miehillä on erilaiset tuntoaistimuksetkin. Toiset tykkäävät tiukemmasta otteesta kuin toiset.
:DDDDDDDDDDDDDD
Joko tämä oli vitsi tai viestin kirjoittaja ei ole pillua nähnytkään saati koskettanut....
mulla on pilden suu tosi tiukka ja sillä voi kyllä puristaa sormeakin. mut siellä syvemmällä on sitten vähän väljempää (onneksi). en ole synnyttänyt. tuo varmaan muuttuis jos synnyttäis ja/tai tehtäis se välilihan leikkaus
jos se puraisee, on se pesemättä liian kauan.
ei vais, meilla kaksoset 1v. 5kk. + vauva 2kk.
eipä tuossa eroa huomaa.. tiukka on kuten ennenkin.
kyllä kelpaa vielä vedellä..
mulla on pilden suu tosi tiukka ja sillä voi kyllä puristaa sormeakin. mut siellä syvemmällä on sitten vähän väljempää (onneksi). en ole synnyttänyt. tuo varmaan muuttuis jos synnyttäis ja/tai tehtäis se välilihan leikkaus
Mutta ei mulla ole edes näppivoimia niin paljon, että saisin pelkällä puristamisella sormen [b]sattumaan[/b]....
Kiva, että joku sentään tajusi...!
En todellakaan ajatellut, että kukaan ottaisi tollaista väitettä tosissaan!! Ei hyvää päivää... Ja tsori.
t: " Laita sormi pilluun ja purista. Jos sormeen sattuu, sulla on tiukka." - väittämän kirjoittaja
Vierailija:
mua riepoo kun aina kysytään tässä tapauksessa miehen mielipidettä. ihan kuin vagina olisi jokin naisesta erillään oleva tavara, joku hemmetin käsilaukku. että onko se väärän värinen? jos se sulla toimii niin todennäköisesti on ok miehellekin.
Mikäs siinä nyt niin riepoo? Näyttäähän se miehen kalun kokokin olevan naisille tärkeä juttu josta naiset on aina laukomassa mielipidettään, miksei siis pillun koko olisi samalla tavalla miehellä tärkeä juttu ;). Eihän se miehen kalukaan ole miehestä erillää oleva tavara ;). Jos se kalu miehellä toimii niin todennänköisesti se on ok naisellekin, eikö se näin mennyt ;)
Vierailija:
Mikäs siinä nyt niin riepoo? Näyttäähän se miehen kalun kokokin olevan naisille tärkeä juttu josta naiset on aina laukomassa mielipidettään, miksei siis pillun koko olisi samalla tavalla miehellä tärkeä juttu ;). Eihän se miehen kalukaan ole miehestä erillää oleva tavara ;). Jos se kalu miehellä toimii niin todennänköisesti se on ok naisellekin, eikö se näin mennyt ;)
Ei kukaan oleta, että 40v nainen olisi yhtätiukka kuin 17v. 40-vuotiaalla siis helpompaa: jos tiukka niin saa kehuja, jos ei niin ymmärrystä. Vain osa nuoristakaan naisista on luontaisesti tiukkoja - useinpien pitää opetella lihasten hallintaa. Pidän kyllä tiukkuudesta, vaikka se tuokin vähän hankaluuksia rakasteluihin. Raskauden myötä ongelma on kyllä jo helpottanut ja synnytys varmaan tekee siitä vain muiston.
Vierailija:
Ei kukaan oleta, että 40v nainen olisi yhtätiukka kuin 17v.
jos saat orkut emättimen kautta, niin eiköhän se tavaran toimivuus ole sulle ITSELLE tärkeä? mua riepoo kun aina kysytään tässä tapauksessa miehen mielipidettä. ihan kuin vagina olisi jokin naisesta erillään oleva tavara, joku hemmetin käsilaukku. että onko se väärän värinen? jos se sulla toimii niin todennäköisesti on ok miehellekin.
oletko kuulut lantionpohjajumpasta?
kirurgisesti korjataan emättimiä suomessakin. joskus ongelma voi olla seurausta onnettomuudesta tms.