Mies suuttuu aina jos en jaksa lapsen kanssa
Ennen lasta emme juuri riidelleet ja mies oli tukenani työuupumukset ja muut. Joten puskista tuli, että mies suuttuu jos sanallakin vihjaan että en jaksa lapsemme kanssa tai että olen väsynyt aina hoitamaan lastamme ja tarvitsen siitä hetken tauon. Sen sijaan että hän auttaisi ja sanoisi olevansa lapsen kanssa tunnin jotta pääsen vaikka lenkille rentoutumaan niin hän suuttuu. Alkaa tiuskimaan tai huutamaan tai häipyy. Mitä tämä oikein on?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Se ei kestä kun et jaksa lapsen kanssa kun se ei itsekään jaksa lapsen kanssa ja jos teistä ei kumpikaan jaksa niin kuka sitten.
Suuttuminenko minua auttaa jaksamaan? Antaisi minulle joskus tauon niin jaksaisin paremmin. Ap
Kertoiko kukaan sinulle, että olet vanhempi 24/7 koko loppuikäsi. Siitä ei pääse eroon ikinä.
Lapselle saa hoitajan vaikka MLL:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko kukaan sinulle, että olet vanhempi 24/7 koko loppuikäsi. Siitä ei pääse eroon ikinä.
No tuota.. Ei kyllä kukaan kertonut että joutuisin yksin jaksamaan kun meitä on tässä kaksi vanhempaa. Päinvastoin oltiin sovittu että molemmat antaa toiselle taukoja. Se ei toteutunut vaan mies suuttuu jos tarvitsen tauon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta mies pääsee eroon kuten aloittajan eli senkus kävelee ulos? Miehistä ei ole koskaan yhtään mihinkään.
No ap häipyy huomisiltana ekana, sillä sen tauon saa kun sen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies häipyy heti perään ja lapsi jää yksin huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä välillä teenkin. Tämä aloitus ei koskenut silti sitä vaan sitä että miksi mies suuttuu kun nainen vähänkin uupuu lapsen kanssa. Ap
Avioero on hyvä vaihtoehto. Ainakin suosittu.
Jaa-a. Pariskunnilla tuntuu tuo keskustelu/puhuminen olevan niin kovin vaikeaa. Joka päivä täältä saa lukea, ”mitä teen”, kun jo se keskustelu olisi avain parempaan tai sitten silmiä avaavaa tajuta, ettei kannata aikaa tuhlata, jos toinen on kykenemätön, haluton tekemään parisuhteen ja perheen eteen parastaan.
Masennus tai uupumus on eri asia, mutta puhuminen auttaa siihenkin, ymmärtää ainakin, ettei toinen ilkeyttään käyttäydy välinpitämättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä välillä teenkin. Tämä aloitus ei koskenut silti sitä vaan sitä että miksi mies suuttuu kun nainen vähänkin uupuu lapsen kanssa. Ap
Miehet olettaa että nainen hoitaa lapsen ainakin pienen lapsen. Niin oli meilläkin mutta nyt kun lapsi on koululainen niin mies ns hoitaa hänet eli kuskaa harrastuksiin ja on paljon hänen kanssaan. Miehet (ei kaikki) pelkää pikkulapsia.
Se ei kestä kun et jaksa lapsen kanssa kun se ei itsekään jaksa lapsen kanssa ja jos teistä ei kumpikaan jaksa niin kuka sitten.