Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä voin tietää mitä oinasmies haluaa musta?

Vierailija
27.05.2020 |

Mulla on työkaverina oinasmies, joka on saanut mut hämilleen, kun en tiiä mitä hän tuntee mua kohtaan.. onko oinaat näin hankalia vai onko tää vain erityisen vaikee tapaus😬?
Meillä on varsinaista kissa-hiirileikkiä. Kiusottelua, suoranaista vittuilua, erilaisia jäyhiä, jopa todella lapsellista toimintaa. Sit toisaalta hän on halunnut auttaa mua ja jää juttelemaan aina, kun mahdollista. Olen luullut, että mies on varattu, mutta vihjailee, että asuu yksin.
Työkaveritkin on sanoneet, että kaikkea se teettää.. eli onko se sanonta kaikkea se rakkaus teettää?
Mää oon ihan ymmällä? En ymmärrä onko mies ihastunut vai mitä tää on? Kertokaa te ketkä ootte olleet oinasmiehen kanssa, onko oinaalla halu jahdata vai mitä tää on? Niin ja uskokaa tai älkää ei olla 15-vuotiaita vaan oikeesti aikuisia :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki koettu ja silti se tuli takaisin. Olen itse vesimies.

Vierailija
22/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille joku pieni mukava teko, johtaisiko se eri lopputulokseen kuin kettuilu ja jäynä. Oinaat on surkeita puhumaan tunteista, että ei sieltä mitään tolkkua tule noin "itsestään", kyllä pitää ihan kysyä kyllä/ei -kysymyksellä täsmällisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille uskovasi horoskooppeihin ja fiksuna miehenä se tajuaa jättää sut rauhaan. 

Vierailija
24/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oinasmies haluaa, mitä väliä, saa haluta ihan mitä vaan 

Vierailija
25/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäneekö oinas itsekään mitä oinas haluaa, sanoo vanha sananlasku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme