Ostaisitteko Hermes huivin?
En ole mikään rikas mutta olen haaveillut kys. Huivista ja en tiedä miksi. Nyt tein tarjouksen ihanasta huivista Vestiairessa ja odotan meneekö läpi. Olisi 120€ 90x90 silkkihuivi. Onko liikaa?
Kommentit (17)
Nevö hööd...tulee mieleen hermesetas
En yhtään tykkää, ovat tunkkaisen näköisiä.
En todellakaan. En maksaisi tuollaista hintaa mistään huivista, ehkä just just jos olisi kotimaista laadukasta käsityötä ja oikeasti rakastuisin siihen.
http://www.seuratuotteet.com/tuote/hermes-kaulahuivi-3/
Tuolta saisi halvalla. Toki vain yhtä kuosia mutta jos se miellyttäisi silmää.
Hinta kohdallaan, jos siinä ei ole tahroja, hajua, jne. ja on alkuperäinen säilytyslaatikko.
Ei ole alkuperäistä pakkausta mukana...
Ap
Kyllä. Ovat huivien aatelia. Huippulaadukkaita ja kauniita.
En ikipäivänä. Ihan päinvastaista tyyliä ja ideologiaa mitä minä edustan.
Joskus kannattaa hemmotella itseään luksuksella. Minä palkitsen itseäni sillä tavalla, aika harvoin tosin.
Jos oma talous sen kestää ja hankinta miellyttää silmää (tai suuta, jos on kyseessä syötävä tai juotava), niin antaa palaa vaan.
Hermès'llä on niitä ratsastusaiheisia kuoseja huiveissaan, joten ehkä voisinkin sellaisen ottaa, olisihan se aika vitsikäs (olen hevosharrastaja). Mulla on talvella aina silkkihuivi käytössä takin alla. Mutta Hermès'n huivit ovat mulle käytettynäkin liian kalliita, joten tuskin ostaisin. Mulla on torista ostettu Marja Kurjen huivi.
En ole ostanut joten kaipa vastaus on että en ostaisi. Ei ole hinnasta kiinni, en vain ole kiinnostunut.
Ostaisin ja tykkään! Se on klassikko jonka ”oikeat ihmiset” tunnistavat.
En. En halua tukea yhtiötä, joka osallistuu eläinrääkkäykseen.
En ostaisi. Hermes on mummojen juttu.