Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pääsiäisruohot laitetaan pois?

Vierailija
27.05.2020 |

Tämä nyt on niin typerä kysymys, mut ihan oikeasti. Mulla on edelleen kotona vihreät kauniit rairuohot ja pääsiäisvitsat vesimaljassa puskee vihreitä lehtiä. Koska nämä kuuluu heittää pois? Heti pääsiäispyhien jälkeisenä ensimmäisenä arkipäivänä? Vai vasta kun kuolevat? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun serpentiinit ja ilmapallot otetaan esiin. Ne taas heitetään pois, kun juhannuskoivut pistetään ovenpieliin.

Vierailija
2/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heittänyt aikalailla heti pääsiäisen jälkeen aina pois. Laitan rairuohot kuitenkin aina hyvissä ajoin kasvamaan, niin että ovat valmiita jo palmusunnuntaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogikkko kirjoitti:

Silloin kun serpentiinit ja ilmapallot otetaan esiin. Ne taas heitetään pois, kun juhannuskoivut pistetään ovenpieliin.

Ja juhannuskoivut heitetään mäkeen kunhan joulukuusi kannetaan sisään...

Vierailija
4/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rairuohot voi hyödyntää kesän kukkaistutuksissa, jos ovat hyviä. Siirrä isompaan ruukkuun ja istuta seuraksi kukkia. Voit tehdä asetelman, laittaa kauniin kiven ja vaikka keijun tai puutarhatontut koristeeksi.

Vierailija
5/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäiseksi hankittu ruoho poltetaan ja kesäksi hankitaan uusi satsi joka riittää toivottavasti syksyyn! Ei tää niin vaikeeta oo

Vierailija
6/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä vienyt ruohot pihalle näihin aikoihin, laittanut nurmikon jatkoksi kasvamaan. Tänä keväänä kastelu unohtui liian pitkäksi aikaa, jouduin heittämään kuolleet, kuivat heinät roskiin. Minusta ruohoja voi pitää niin kauan kuin haluaa. Nehän ovat kevään airueita, uuden kasvun ensimmäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi