Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen lihonut tämän koronaeristyksen aikana

Vierailija
26.05.2020 |

Aivan järjettömiin mittoihin. Koko on nyt 52 ja pojan ylppäreitä pitäis emännöidä. Mistä mä saan juhlavaatteen, mikä mahtuu päälle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Tosin mittoja vielä (toistaiseksi) vähemmän. Tarkoitus oli kuntoilla, kun kerrankin on aikaa, mutta se "hieman" hiipui alkuinnostuksen jälkeen :D Eikös esim. Zizzissä ole aika isoja vaatteita? 

Vierailija
2/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorellasta saa tuon kokoisena. Tosin viimeksi kun kävin oven takana, oli myymälä kiinni. Mutta kyllä lihavillekin naisille mekkoja on! Itsekin olen pahimmillani ollut 52-54. Syksyllä olin vielä 44 mutta nyt 46, syönyt ahdistukseen ja tylsyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on ollut monelle sohvaperunalle hyvä syy kotoilla, syödä ja lihoa. Miten seuraukset voivat kellekään tulla yllätyksenä?

Vierailija
4/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on ollut monelle sohvaperunalle hyvä syy kotoilla, syödä ja lihoa. Miten seuraukset voivat kellekään tulla yllätyksenä?

En ole huomannut tässä ketjussa minkäänlaista yllätystä. Ihan vain tosiasioita on todettu. Kyllä jokainen tietää, että ihminen lihoo, jos syö enemmän kuin kuluttaa. 

Vierailija
5/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana laihtuu, ei liho.

Vierailija
6/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ne vaatteet, jotka mahtuivat ennen koronaa eivät enää mahdu kunnolla? Ai niin, ne kutistuivat kaapissa! Eihän tässä sitten mitään lihomista ole tapahtunut :D

Vierailija
7/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ne vaatteet, jotka mahtuivat ennen koronaa eivät enää mahdu kunnolla? Ai niin, ne kutistuivat kaapissa! Eihän tässä sitten mitään lihomista ole tapahtunut :D

nii,yöllä unissaan tuli vedettyä se kääretorttu naamariin yms.   ei oo mun syytä

Vierailija
8/12 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nii,yöllä unissaan tuli vedettyä se kääretorttu naamariin yms.   ei oo mun syytä

Kannattaa syödä vähän vähemmän sitä kääretorttua niin saattaa oppia ymmärtämään huumoria. 

Vierailija
9/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

On aikaa tehdä ruokaa, miettiä mitä suuhunsa panee. Kokeilla ihania uusia reseptejä. Liikkua tuolla ulkona tavalla tai toisella.

3.3kg pudonnut vaikka joka päivä herkutellaan.

Leivon paljon mutta mulle riittää "siivu kääretorttua" kokonaisen sijaan.

Vierailija
10/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut.

Päätös, että syön vain kun on nälkä ja sen verran, että nälkä lähtee tuntuu toimivan.

Mitään muuta en ole muuttanut.

Vierailija
11/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihonut myös! Söimme koko perhe paljon herkkuja, erityisesti jätskiä. Ollaan kyllä liikuttu myös paljon. Lapset hoikkia, aikuisille tullut molemmille muutama koronakilo.

Vierailija
12/12 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut.

Päätös, että syön vain kun on nälkä ja sen verran, että nälkä lähtee tuntuu toimivan.

Mitään muuta en ole muuttanut.

Mä taas syön 5 krt päivässä, ettei tulisi koskaan nälkää. Aika ennen koronaa, jatkuva kiire ja ruokailuja jäi välistä- seuraavat annokset liian isoja ja yli 20kg ylipainoa. Onneksi BMI on koronan riskitekijä niin tuli motivaatio laihduttaa. Kilo viikossa karisee. Kalorivaje ja joka päiväinen lenkki. Nälkä ei ole ollut kertaakaan, eikä mielitekoja.