Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen (seksi)palstatrolli, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
26.05.2020 |

En mielelläni viittaa ketjuihin missä trollaan, mutta viime aikoina huomiota ovat keränneet esimerkiksi "fuengirolan ilotytöt" sekä "rakastuin varattuun mieheen".

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Hyvä kysymys ja eniten odotettu. Psykologian opiskelijana ja ammattimaisena urheiluvedonlyöjänä olen kiinnostunut ns. joukkopsykoosista ja siitä, miten massat reagoivat erilaisiin asioihin. Tylsistyminen ja itsensä (muka) hauskuuttaminen on syy muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Hyvä kysymys ja eniten odotettu. Psykologian opiskelijana ja ammattimaisena urheiluvedonlyöjänä olen kiinnostunut ns. joukkopsykoosista ja siitä, miten massat reagoivat erilaisiin asioihin. Tylsistyminen ja itsensä (muka) hauskuuttaminen on syy muiden joukossa.

Nautitko ihan yleensä elämässä pahennuksen aiheuttamisesta? Tai testailetko sun läheisiin että miten ne reagoi asioihin?

(By the way pitää laittaa 666 että erotun boteista, mietippä sitä herra psykologi)

Vierailija
4/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti pahennuksen aiheuttamisesta sen kummemmin, mutta olen ollut ikäni persoona, joka hieman haastaa ja sekoittaa pakkaa. Pahan mielen aiheuttamista pyrin välttämään. Joskus toki niin tapahtuu ja koen siitä huonoa fiilistä. Osaan pyytää anteeksi.

Vierailija
5/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo rakastuin varattuun mieheen sun aloitus? Jos ei niin joka tapauksessa se aloittaja on trolli ja tunnistan täältä kyllä monta aloitusta jotka on saman tyypin. Oon pistänyt merkille muutamia otsakkeita jotka on kirjoitettu samalla tyylillä, melkeen tietää jo koko juttua avaamatta että on trolli.

Vierailija
6/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo rakastuin varattuun mieheen sun aloitus? Jos ei niin joka tapauksessa se aloittaja on trolli ja tunnistan täältä kyllä monta aloitusta jotka on saman tyypin. Oon pistänyt merkille muutamia otsakkeita jotka on kirjoitettu samalla tyylillä, melkeen tietää jo koko juttua avaamatta että on trolli.

Oli se, eikä haittaa että moni tunnistaakin saman henkilön kirjoittajaksi useamman aloituksen. Tuossakin aloituksessa tarina syntyi tuttavan tuttavan lähipiirissä tapahtuneesta asiasta, mihin sitten palstatrolli lisää värikynää enemmän tai vähemmän. Toki tuommoista voisi tapahtua myös reaalielämässä, en sitä sano.

Vierailija
7/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Psykologian opiskelijana luulet ilmeisesti olevasi keskivertoa älykkäämpi, ikäväksesi voin kertoa, että et ole. Onnea valitsemallasi tiellä. Tulet vielä huomaamaan.

Vierailija
8/15 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Psykologian opiskelijana luulet ilmeisesti olevasi keskivertoa älykkäämpi, ikäväksesi voin kertoa, että et ole. Onnea valitsemallasi tiellä. Tulet vielä huomaamaan.

En luule olevani, enkä ole. Halusin vain tuoda hivenen taustaa esille. Hyvää illan jatkoa sinulle.

Vierailija
9/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti psykologian opiskelija, vai oliko sekin eräänlaista metatrollausta?

Vierailija
10/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tekisit niin surkeita provoja, jotka näkee provoiksi kilometrin päästä?

Vierailija
11/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti psykologian opiskelija, vai oliko sekin eräänlaista metatrollausta?

Ei sillä ole merkitystä olenko vai enkö. Sitä asiaa on turha pohtia tällä palstalla. Mutta olen kyllä.

Vierailija
12/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tekisit niin surkeita provoja, jotka näkee provoiksi kilometrin päästä?

Huomaatko kuinka provosoiduin tästä että päätin vastata.

Vierailija
13/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä olenko vai enkö. Sitä asiaa on turha pohtia tällä palstalla. Mutta olen kyllä.

Pohditaan vaan. Huomasitkin että joku ehti jo trollautumaan tuosta maininnastasi. Lisäksi katsoit tarpeelliseksi mainita asiasta, vaikka ”sillä ei ole merkitystä”. Siksi pitäisin tuota melko onnistuneenakin metatrollauksena, mutta sääli, jos se olikin oikeasti vain jokin humblebraggingin muoto...

Vierailija
14/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun omat rehelliset mielipiteet asioista ole tarpeeksi mielenkiintoisia että saisit ihan niillä keskustelua aikaan?

Vierailija
15/15 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun omat rehelliset mielipiteet asioista ole tarpeeksi mielenkiintoisia että saisit ihan niillä keskustelua aikaan?

Keskustelen toki täällä myös "omana itsenäni" aika paljonkin. Trollaus on lähinnä sellainen tutkimus kuten alussa mainitsinkin.