Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mulle on tapahtunut

Vierailija
26.05.2020 |

Painan saman verran kuin vuoden alussa, mutta samat housut, mitä silloin käytin, eivät mahdu päälle.

Pudotin pari kiloa painoa tammi-helmikuussa, mutta sitten tuli tämä koronahössötys, ja laihduttaminen jäi, ja lohturuokaakin on tullut syötyä ihan kiitettävästi. Toukokuun alussa huomasin, että painan saman kuin ennen lauhduttamista. Toukokuun aikana olen onneksi saanut painonnousun pysähtymään. Mutta vielä pitäisi saada vaatteet mahtumaan päälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma keli ja roskaruoka voivat pitää nesteet kehossa, eli voi olla ihan turvotustakin. 

Tsemppiä housuihin mahtumisessa.

Vierailija
2/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma keli ja roskaruoka voivat pitää nesteet kehossa, eli voi olla ihan turvotustakin. 

Ei täällä ole vielä kuuma keli. Ulkona alle 20 astetta ja kotonakin ihan sama lämpötila kuin normaalisti. Ja roskaruokaa en ole syönyt. Minulle lohturuoka tarkoittaa sitä samaa ruokaa kuin normaalisti, vähän isompina annoksina vain. Se selittää sen, että paino on noussut samoihin lukemiin kuin tammikuussa, mutta mikä selittää sen, että vyötärönmitta on isompi samoilla kiloilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaturvotus.

Tsemppiä housuihin mahtumisessa😊

Vierailija
4/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole vielä kuuma keli. Ulkona alle 20 astetta ja kotonakin ihan sama lämpötila kuin normaalisti. Ja roskaruokaa en ole syönyt. Minulle lohturuoka tarkoittaa sitä samaa ruokaa kuin normaalisti, vähän isompina annoksina vain. Se selittää sen, että paino on noussut samoihin lukemiin kuin tammikuussa, mutta mikä selittää sen, että vyötärönmitta on isompi samoilla kiloilla?

Liikunnan väheneminen

Lihakset surkastuu ja maha kasvaa

Vierailija
5/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kuuma keli???

Vierailija
6/6 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkaturvotus.

Tsemppiä housuihin mahtumisessa😊

Vaihdevuodet lopetti menkat, että sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme