Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö yh titteliys niin kauan kunnes lapsi on 18v?

Vierailija
26.05.2020 |

Vai onko leima koko elämän loppuun asti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän sitten enää kenenkään huoltaja ole. Ei voi olla YKSINhuoltajakaan enää.

Vierailija
2/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen yh enää muutaman kuukauden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, kun huoltajuus loppuu. On silti äiti tai isä vieläkin.

Vierailija
4/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä.

Nostan hattua kaikille yksinhuoltajille. Te teette yksin sen, mihin monilla Prisma-pariskunnilla ei riitä rahkeet kahdestaan.

Arjen sankarieita olette, etenkin jos kersa käy koulut, valmistuu ja työllistyy.

Usein ruodusta lipeää iskä, jota huvitti kyllä panna lapsia alulle muttei tehdä mitään niiden hyväksi. Miksei noihin miehiin lyödä lusmun paskahousun leimaa?

Vierailija
5/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta taas vanhemmalla on elatusvelvollisuus täysi-ikäiseen lapseensa. Koskien apua selviytymiseen koulutuksen saamiseksi.

Vierailija
6/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ajoi minut kotoa kun täytin 18. Ei sillä, opin itsenäiseksi mutta sama käytäntö ei valitettavasti koskenut kaikkia lapsiaan. Viimeksi jäänyt saiasus vuosia ilmaisessa asunnossa ja sai säästöön ison summan rahaa.

Vierailija
7/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä.

Nostan hattua kaikille yksinhuoltajille. Te teette yksin sen, mihin monilla Prisma-pariskunnilla ei riitä rahkeet kahdestaan.

Arjen sankarieita olette, etenkin jos kersa käy koulut, valmistuu ja työllistyy.

Usein ruodusta lipeää iskä, jota huvitti kyllä panna lapsia alulle muttei tehdä mitään niiden hyväksi. Miksei noihin miehiin lyödä lusmun paskahousun leimaa?

Olen ollut havaitsevinani, ettei tuollaisia isiä ihan hirveästi kunnioitetakaan, jotka eivät ota vastuuta lapsistaan. Ei minuun ole ainakaan kukaan samalla tavalla väheksyvästi suhtautunut kuin lusmueksääni, joka ei vieläkään ole edes töissä. Ehkä sitten vain elän poikkeuksellisen järkevien ihmisten keskellä.

Vierailija
8/8 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yh, aina yh. Minä olen yh-äidin tytär, vaikka olen jo 36. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä