Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä painetta yhtään ja siksi olen tuomittu epäonnistumaan

Vierailija
26.05.2020 |

Paineensietokyky tuntuu olevan kaikkialla se ykkösasia. Jos sitä ei ole, ei pääse opiskelemaan eikä töihin.

Minulle ei ole tässä maailmassa paikkaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa av-palstalla epäonnistun kun kukaan ei vastaa

Vierailija
2/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineensietokyky ei ole synnynnäinen ominaisuus. Sitä voi siis kehittää. Ja täytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen oppii, mutta ei hetkessä. Harmillista on, että just nuorena pitäisi olla eniten paineensietokykyä...

Vierailija
4/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt opetella. Tuntuu, että itsetuntoni vaan laskee. Olen enemmän ja enemmän ahdistunut joka päivä.

Vierailija
5/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paineensietokyky ei ole synnynnäinen ominaisuus. Sitä voi siis kehittää. Ja täytyy.

No ei kyllä ihan täysin pidä paikkaansa. Kyllä ihmisen temperamentillä on vaikutusta asiaan. Toki kehittää voi, mutta ei se kaikille ole yhtä helppoa.

Vierailija
6/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt opetella. Tuntuu, että itsetuntoni vaan laskee. Olen enemmän ja enemmän ahdistunut joka päivä.

Kuin suoraan minun ajatuksistani. Et ole yksin ajatuksiesi kanssa.

Vierailija
7/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Siihen voisi auttaa sellainen, että ajattelee että kaikki menee hyvin, vaikkei heti tärppäisikään. Että hankkii vaikka jonkun mielekkään varavaihtoehdon. Sitten paine tuntuu pienemmältä.

Vierailija
8/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta. Saatko siihen apua mistään?

Vierailija
9/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla.

Tuntuu, että teen jatkuvasti van pahempia virheitä niissä tilanteissa kun pitäisi olla skarppi.

Ja näiden epäonnistumisien myötä itsetuntoni vaan laskee.

Vierailija
10/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En päässyt edes terveyskeskuslääkärille. Olen varma, että minulla on. joku neurologinen häiriö, mutta en saa tukea, koska en pääse lääkäriin.

Olen miettinyt viime aikoina myös itsemurhaa.

ap

Vierailija
11/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla.

Tuntuu, että teen jatkuvasti van pahempia virheitä niissä tilanteissa kun pitäisi olla skarppi.

Ja näiden epäonnistumisien myötä itsetuntoni vaan laskee.

Stressi pahentaa ahdistusta ja vaikuttaa suoriutumiseen. Uskon, että onnistumiset helpottaisivat oloasi. Tällöin jännittämistä ei olisi yhtä paljon ja tekemiseen olisi helpompi keskittyä.

Vierailija
12/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En päässyt edes terveyskeskuslääkärille. Olen varma, että minulla on. joku neurologinen häiriö, mutta en saa tukea, koska en pääse lääkäriin.

Olen miettinyt viime aikoina myös itsemurhaa.

ap

Soita kriisipuhelimeen, saat selvitettyä ajatuksiasi. https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numeross…

Vierailija
13/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kyse on siitä ettet vain ole löytänyt ns. omaa juttuasi?

Vierailija
14/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne aina sanoo. Siihen on helppo vedota. Joka paikasta sama vastaus. Kuten sanoin: minulle ei ole paikkaa tässä maailmassa.

Vierailija
15/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne aina sanoo. Siihen on helppo vedota. Joka paikasta sama vastaus. Kuten sanoin: minulle ei ole paikkaa tässä maailmassa.

Masennus tuottaa tuollaisia ajatuksia.

Vierailija
16/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä niin vaan opita paineensietokykyä. Moni vetää äärirajoilla ja luulee sen olevan normaalia. Varsinkin jos on aikaisemmin saanut burnoutin, on lopullisesti "allerginen" stressille eikä siedä jatkuvaa painetta.

Vierailija
17/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa miten paineensietokykyä kehitetään? Oletettavasti ensin täytyy harjoitella pikkupaineella,

Vierailija
18/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on täysin itsekäs pa**a paikka. Se, ettäjoku haluaa tehdä itsarin on täysin ymmärrettävää

Vierailija
19/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa miten paineensietokykyä kehitetään? Oletettavasti ensin täytyy harjoitella pikkupaineella,

Minulla tässä on auttanut aika ja se, että olen saanut apua mielenterveysongelmiin. Hajoilen ja stressaan yhä, mutta nykyään aiempaa harvemmin.

Vierailija
20/27 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maailma on täysin itsekäs pa**a paikka. Se, ettäjoku haluaa tehdä itsarin on täysin ymmärrettävää

Mikä sinua estää? Itsemurhien ihannointi on sairasta. Kyse ei ole mistään valinnasta, vaan sairaan ihmisen paha olon aikaansaannoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän