Kysy teiniäidiltä
Kommentit (11)
Olen 18 ja lapseni on puolivuotias.
Ap
En, lasten kannalta tosi ikäviä tuollaiset ohjelmaformaatit enkä halua sekaantua mihinkään sosiaalipokeen.
Ap
Opiskeleto jotain tai oletko töissä?
Valmistuin äskettäin lähihoitajaksi. Töihin palaan kunhan lapsi täyttää vuoden, minulla on vakituinen paikka jonka sain jo harjoittelun aikana. Olen suunnitellut että jatkaisin opintoja sairaanhoitajaksi kunhan lapsi vähän kasvaa.
Ap
En erityisemmin. Seksi oli aikamoista pakkopullaa koko suhteen ajan ja raskaus söi viimeisetkin halut. Olen lapsen isän kanssa avoimessa suhteessa ja hän hakee seksin muualta.
Ap
Ehkäisy petti ja aborttia en halunnut, kun lapsia oli tarkoitus joka tapauksessa tehdä ihan parin vuoden päästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin. Seksi oli aikamoista pakkopullaa koko suhteen ajan ja raskaus söi viimeisetkin halut. Olen lapsen isän kanssa avoimessa suhteessa ja hän hakee seksin muualta.
Ap
Ompa järkevää. Laitattaa itsensä tiineeksi jollekin,mikä sen jälkeen hoitelee hommat toisaalla ja toisten kanssa. Olisit ymmärtänyt oman markkina-arvosi ja katsellut perinteisen liehen, joka olisi kaikin puolin osallistunut lapsi-arkeen ja ehkä ollut jopa varakaskin.
Minkä ikäinen olet? Entä lapsesi?