Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkatkaa kivoja kesävaatteita vähän pulskalle naiselle

Vierailija
26.05.2020 |

Hei!

Nyt ei ole kovin itsevarma olo tiukoissa vaatteissa ja lyhyissä shortseissa. Vinkatkaa kivoja kesävaatteita 170 cm/ 78 kg naiselle, joka pudottelee raskauskiloja parhaillaan.

Kiitos! 🤗

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko = navettatakki. En pukisi ylleni.

Ja tulihan se sieltä: lainapeite, mihinkäs se soputeltta jäi? Näitähän meille vähän tukevammille tarjotaan. Itse olen huomannut, että toimiva on mm. samasta kankaasta tehty hame, lantiolta istuva ja alempaa rypytetty ja samasta kankaasta tunikan tapainen yläosa.

Vierailija
22/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zizzi.fi/ale

Zizzissä on isoille naisille kivoja vaatteita, laatu vähän vaihtelee, mutta kaikenkaikkiaan olen ollut tyytyväinen.

Olen vähän sellainen väliinputoaja. Nuo isommille naisille suunnatut vaatteet on tehty ottaen huomioon runsaammat muodot ja ne miellyttää siksi. Usein niissä kuitenkin pienimmät koot ovat 42 ja usein 44 ja siitä ylöspäin.

Itse käytän vaatteita koossa 40-42.

Löydän siis vaatteita koon puolesta myös ”normaaliosastolta” mutta ne ei usein miellytä, kun on suunniteltu eri tavalla istuviksi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän mitä itse haluan vaikka ei sopisikaan

Näin se kuuluukin mennä, jatka samaan malliin! ☺️

Ongelma on se, että tällä hetkellä en nimenomaan halua pukea vanhoja kireitä vaatteitani.

Ap

Vierailija
24/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun pitää peittää jalat,nilkat,varpaat, käsivarret,maha,peppu...

Vierailija
25/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun pitää peittää jalat,nilkat,varpaat, käsivarret,maha,peppu...

Sitten kannattaa miettiä miksi näin? ☺️ Onko liian kovat vaatimukset itseä kohtaan, vai pitäisikö asialle tehdä jotain kesäksi 2021?

Vierailija
26/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zizzissä on isoille naisille kivoja vaatteita, laatu vähän vaihtelee, mutta kaikenkaikkiaan olen ollut tyytyväinen.

Olen vähän sellainen väliinputoaja. Nuo isommille naisille suunnatut vaatteet on tehty ottaen huomioon runsaammat muodot ja ne miellyttää siksi. Usein niissä kuitenkin pienimmät koot ovat 42 ja usein 44 ja siitä ylöspäin.

Löydän siis vaatteita koon puolesta myös ”normaaliosastolta” mutta ne ei usein miellytä, kun on suunniteltu eri tavalla istuviksi.

Ap

Sama täällä! Plus-mallistoista löytyy aina kivan näköisiä mekkoja, mutta en ole ihan niihin kokoihin sopiva. Normaalilla mitoituksella olevista ei tunnu löytyvän mitään mikä istuisi.

Vierailija
27/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulihan se sieltä: lainapeite, mihinkäs se soputeltta jäi? Näitähän meille vähän tukevammille tarjotaan. Itse olen huomannut, että toimiva on mm. samasta kankaasta tehty hame, lantiolta istuva ja alempaa rypytetty ja samasta kankaasta tunikan tapainen yläosa.

Mä en myöskään ymmärrä miksi kietaisumekkoa suositellaan pullukalle. Se on hirveä vaate! Avoin kaula-aukko lörpähtää avoimemmaksi, isot rinnat tursuaa kaula-aukosta ulos, vyö pureutuu makkarapoimuihin... hirveää. Olen pullukka itsekin ja tuo vaate on KAMALIN mitä olla saattaa.

Vierailija
28/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pystyy pitämään näitä polyesteririepumekkoja kesähelteellä?

Vierailija
29/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

burka

Vierailija
30/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama täällä! Plus-mallistoista löytyy aina kivan näköisiä mekkoja, mutta en ole ihan niihin kokoihin sopiva. Normaalilla mitoituksella olevista ei tunnu löytyvän mitään mikä istuisi.

Olen myös 40-koon pullukka ja sama ongelma. Junarose-merkillä onneksi alkaa 38/40 koosta osa malliston vaatteista.(taitaa olla että zizzi myy myös tätä merkkiä)

Vierailija
31/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietaisumekko

Ei ole ompun eikä harteikkaan vaate tuokaan. Joku voisi vinkkailla y-kroppaiselle ompulle sopivia vaatteita, erityisesti mekkoja koska nuo kietaisu- tai smokkirypytetyt ei toimi, eikä toimi se mikälie a-linja vai empiremalliko se on vaan näyttää äitiysmekolta. Off-sholderit ja halterneckit on myös poissa laskuista koska tekee vaan todellistakin skrodemmaksi ja olkaimetonta ei voi edes ajatella.. Hihalliset tai sitten ne sellaiset paitamekot taas on yleensä jotenkin tanttamaisia.

Jotenkin tuskastuttavaa, kun tuntuu että ihan kaikkien mekkojen malli on suunniteltu sirolle yläkropalle sopivaksi. Ja että kaikilla on selkeästi erottuva vyötärö.

Vierailija
32/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään ymmärrä miksi kietaisumekkoa suositellaan pullukalle. Se on hirveä vaate! Avoin kaula-aukko lörpähtää avoimemmaksi, isot rinnat tursuaa kaula-aukosta ulos, vyö pureutuu makkarapoimuihin... hirveää. Olen pullukka itsekin ja tuo vaate on KAMALIN mitä olla saattaa.

Olen vaatekokoa 42 ja mulle kietaisumekko taas on tosi passeli suositus. Mutta riippuu varmaan vartalomallista, itsellä ei ole kovin isot rinnat. Ja kun on vähän mahaa ja vähän liian isot reidet, kietaisumekko on tosi armollinen. Näin me ollaan erilaisia. :)

Minulle sopii myös tämmöinen malli hyvin:

https://shop.mango.com/fi/plus-size/dresses-and-jumpsuits-short/halter-…

Vierailija
33/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Noissa plus-mallistoissakin on se mitoitus ainakin ompulle hassu kun yläosa kinnaa niin hartioista, rinnoista kuin vyötäröltäkin ja sitten lantio on vähintään kaksi numeroa liian suuri. Muutenkin mittasuhteet on lyhyelle oudot ihan samoin kuin normimitoituksellakin ja saa herkästi näyttämään todellistakin isommalta.

Vierailija
34/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä mekko, joka ei ole muodoton säkki

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0844254003.html

Minusta kannattaa miettiä, mitä haluaa peittää ja ostaa sen mukaan ja yrittää kuitenkin vältellä säkkimäisiä vaatteita.

Ei ole tuollaisilla olkaimilla hyvä malli rintavalle, rintsikan olkaimet näkyy. Olkaimettomat liivit taas eivät tue tarpeeksi.

Vierailija
35/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakat nahkahousut ovat aina oivallinen vaihtoehto.

Vierailija
36/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pulska, eli olet jotain kokoa 38 ?

kyllä ihan löysä t -paita menee sillon ja farkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi