Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte keskustelun tinderissä?

Vierailija
26.05.2020 |

Sain pitkästä aikaa matchin ja en keksi mitään järkevää aloitusta, jolla en tappaisi heti naisen mielenkiintoa. Ne "hei mitä kuuluu" ei toimi ainakaan se on kokeiltu. On tää parisuhteen etsiminen sitten vaikeaa..

Miten haluaisitte, että teille avattaisiin keskustelu, vai onko se sen merkki ettei naista oikeasti edes kiinnosta jos pelkkä "hei" ei toimi?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu kuvaa, kysy harrastuksista, kerro omista. Small talk 🙄

Ei suomalaiset osaa puhua small talkia.

Vierailija
82/83 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi kertoo tylsyydestä, jopa tyhmyydestä. Kannattaa muistaa, että naiset lukevat kirjoja ja ovat miehiä sosiaalisempia. Sun pitää kielellisissä asioissa tsempata, jos ne ei tule luonnostaan. Jos mikään ei oikeasti herätä naisessa mielenkiintoa niin älä edes kysy mitään, vaan poista matchi.

Moi= olen huono keskustelija

moi = en osaa edes oikeinkirjoitusta, koulut jäi kesken

Moi! Mitä kuuluu? = en jaksa panostaa aloituksiin, olen tosi kyyninen deittailun suhteen, tuskin mitään löytyy

Lopputulos on, että nainen ei vastaa, poistaa matchin tai vastaa yhtä laiskasti. Olet melkein jo friend zonella.

"Rumputi-pumputi subutiti-tei, järkevää aloitusta keksinyt ei! Hieno on kuvissas sulla tuo lakki, mulla nyt täällä vaan aukeaa takki."

Kelpaako tuommoinen aloitus? - Pekka M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa aloitusviestissä kommentoida jotain, mikä lukee naisen profiilissa. Esim. Jos naisella on chihuahua, niin voi mainita, että "minullakin oli lapsuudenkodissa chihuahua" jne.

Ja kannattaa muistaa, että noissa deittisovelluksissa on tosi paljon ihmisiä, jotka eivät oikeasti edes etsi ketään, he ovat siellä vaan huvikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme