Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte keskustelun tinderissä?

Vierailija
26.05.2020 |

Sain pitkästä aikaa matchin ja en keksi mitään järkevää aloitusta, jolla en tappaisi heti naisen mielenkiintoa. Ne "hei mitä kuuluu" ei toimi ainakaan se on kokeiltu. On tää parisuhteen etsiminen sitten vaikeaa..

Miten haluaisitte, että teille avattaisiin keskustelu, vai onko se sen merkki ettei naista oikeasti edes kiinnosta jos pelkkä "hei" ei toimi?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Parhaat aloitukset on sellaisia missä mies kysyy jotain profiiliini liittyen tai sitten muuten vain jotain humoristisen omituista. Itse vastaan kyllä jos olen tykännytkin. Jos vielä osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita ja suunnilleen on pilkut ja pisteet paikoillaan niin 👌

Vastaavalla tavalla olen itse tehnyt aloituksia miehille, mutta huomannut myös että ne ei ole koskaan johtaneet mihinkään, koska miestä ei sitten ole alkujaankaan oikeasti kiinnostanut. Eli kiinnostunut mies laittaa kyllä viestiä on nykyinen tylsä ohjenuorani. Ja sellaisesta miehestä kyllä kannattaa vähän ottaa selvääkin, joka laittaa ekan viestin ja omalta osaltaan ylläpitää keskustelua! Ihan oikeasti miehet, tuo on nykyään jo ritarillista ja naurettavan helppo keino erottua kilpailijoista. Toki sillä sisällölläkin on merkitystä, mutta jo se että mies on avoimen kiinnostunut on erinomainen alku.

Jostain syystä yleisempää on kuitenkin käytännössä se, että nainen on tykännyt ja tulee match. Viestinäin ei vastata mitään vaikka kuinka yrittäisi panostaa. Eli vaikea on erottua ilmeisesti.

En ymmärrä miksi edes tykkäilevät.

M37

Ei vastaa ikinä vai vastaa viiveellä? No onhan meitä joka junaan, ihan tota samaa tekee kuitenkin myös miehet. Monet on siellä vaan kattelemassa.

Yksi syy miksi voisin jättää viestiin vastaamatta olisi kahden miehen- tilanne. Itse tykkään edetä mies kerrallaan ja se on minusta reilua. Sit jos kaksi hyvää laittaa viestiä samaan aikaan niin se on p*ska tilanne. En väitä että olisi oikein, mutta en ole keksinyt tuohon ongelmaan muutakaan ratkaisua kuin jättää se myöhemmin tullut “roikkumaan” ja ehkä palata asiaan myöhemmin jos tilanne on molemmille otollisempi.

"kahden miehen- tilanne" 🤣

Jos jotain sutinaa on aikomus saada aikaseksi, niin minimi on "5-10 naisen"-tilanne. Siitä joukosta alkaa jo yhteistä aikaakin löytymään.

Niinkuin sanoin, jokainen tavallaan 🙂

On aivan ajanhukkaa poimia yksi mätsi ja viritellä siitä jotakin. Ihan samalla vaivalla voi poimia useammankin kerralla ja viritellä niistä jotakin.

No itsellä ei ole niin kiire. Viritän yhtä kerrallaan.

Vierailija
62/79 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Parhaat aloitukset on sellaisia missä mies kysyy jotain profiiliini liittyen tai sitten muuten vain jotain humoristisen omituista. Itse vastaan kyllä jos olen tykännytkin. Jos vielä osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita ja suunnilleen on pilkut ja pisteet paikoillaan niin 👌

Vastaavalla tavalla olen itse tehnyt aloituksia miehille, mutta huomannut myös että ne ei ole koskaan johtaneet mihinkään, koska miestä ei sitten ole alkujaankaan oikeasti kiinnostanut. Eli kiinnostunut mies laittaa kyllä viestiä on nykyinen tylsä ohjenuorani. Ja sellaisesta miehestä kyllä kannattaa vähän ottaa selvääkin, joka laittaa ekan viestin ja omalta osaltaan ylläpitää keskustelua! Ihan oikeasti miehet, tuo on nykyään jo ritarillista ja naurettavan helppo keino erottua kilpailijoista. Toki sillä sisällölläkin on merkitystä, mutta jo se että mies on avoimen kiinnostunut on erinomainen alku.

Jostain syystä yleisempää on kuitenkin käytännössä se, että nainen on tykännyt ja tulee match. Viestinäin ei vastata mitään vaikka kuinka yrittäisi panostaa. Eli vaikea on erottua ilmeisesti.

En ymmärrä miksi edes tykkäilevät.

M37

Ei vastaa ikinä vai vastaa viiveellä? No onhan meitä joka junaan, ihan tota samaa tekee kuitenkin myös miehet. Monet on siellä vaan kattelemassa.

Yksi syy miksi voisin jättää viestiin vastaamatta olisi kahden miehen- tilanne. Itse tykkään edetä mies kerrallaan ja se on minusta reilua. Sit jos kaksi hyvää laittaa viestiä samaan aikaan niin se on p*ska tilanne. En väitä että olisi oikein, mutta en ole keksinyt tuohon ongelmaan muutakaan ratkaisua kuin jättää se myöhemmin tullut “roikkumaan” ja ehkä palata asiaan myöhemmin jos tilanne on molemmille otollisempi.

"kahden miehen- tilanne" 🤣

Jos jotain sutinaa on aikomus saada aikaseksi, niin minimi on "5-10 naisen"-tilanne. Siitä joukosta alkaa jo yhteistä aikaakin löytymään.

Niinkuin sanoin, jokainen tavallaan 🙂

On aivan ajanhukkaa poimia yksi mätsi ja viritellä siitä jotakin. Ihan samalla vaivalla voi poimia useammankin kerralla ja viritellä niistä jotakin.

No itsellä ei ole niin kiire. Viritän yhtä kerrallaan.

No ensimmäiseen viestiin vastaaminen voi ottaa viikonkin, joten ei tuommoista jaksa. Heti useampi mätsi vaan työn alle, niin jotain syntyykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle laittaa moi, niin vastaan moi jne. Keskustelu loppuu yleensä siihen ja poistan sitten mätsin. Tosin nämä moi-tyypit ei kyl tuota mitään, että ehkä ne pitäs vaan poistaa heti? Arvelisin, että ne ei vaan osaa keskustella.

Vastaan kaikille jotain, koska pelkän profiilin perusteella on vaikea sanoa ihmisestä paljoakaan ja olen oikeasti tutustumassa ihmisiin. Pelkistä Moi, miten on ilta mennyt? -aloituksista on tullut järkeviäkin keskusteluja. Harvaa näen, koska ei vaan kiinnosta tarpeeksi.

Tällä hetkellä olen tosin sen verran kyynistynyt, että Tinderissä on vain varattuja, seksiriippuvaisia ja sitoutumiskammoisia. Loput sitten vaan niin outoja, että niitä ei edes pysty luokittelemaan.

Sori mutta pakko tarttua tuohon seksiriippuvuuteen, että miten se selviää tinderissä ja mikä on seksiriippuvaisen määritelmä? Mun mielestä kun parisuhteeseen kuuluu seksi.

M37

Minunkin mielestä parisuhteeseen kuuluu seksi. Se on minulle todella tärkeää. Näille seksiriippuvaisille vain ei riitä se parisuhdeseksi. Pitää olla rinnan useita kumppaneita, vaikka kotona saisi paljon ja monipuolisesti. Alan harrastajat puhuvat myös mielellään avoimesti seksiharrastuksestaan, jos osaa kysyä. Koira koiran tuntee...

Vierailija
64/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsin pimpula...

Tuolla joku 30 v nainen kertoo häntä kiinnostavasta keskustelunavauksesta ja itse ei saa minkäänlaista avausta aikaiseksi.

🤣🤣🤣

Se avaa keskustelun kumpi ehtii, ko. asian pohtiminen on aivan toissijaista.

Vierailija
65/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsin pimpula...

Tuolla joku 30 v nainen kertoo häntä kiinnostavasta keskustelunavauksesta ja itse ei saa minkäänlaista avausta aikaiseksi.

🤣🤣🤣

Se avaa keskustelun kumpi ehtii, ko. asian pohtiminen on aivan toissijaista.

Kyllä noihin rakentuu sääntöjä, osa noudattaa, osa ei. Kuulostavatko tutuilta?

"Mies tekee aloitteen."

"Jos flirttaat..."

"En vastaa flirtteihin."

...

Kyse on siitä, että on varaa valikoida. Huomiota tulee joka tapauksessa pl. suohirviöt.

Vierailija
66/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi kertoo tylsyydestä, jopa tyhmyydestä. Kannattaa muistaa, että naiset lukevat kirjoja ja ovat miehiä sosiaalisempia. Sun pitää kielellisissä asioissa tsempata, jos ne ei tule luonnostaan. Jos mikään ei oikeasti herätä naisessa mielenkiintoa niin älä edes kysy mitään, vaan poista matchi.

Moi= olen huono keskustelija

moi = en osaa edes oikeinkirjoitusta, koulut jäi kesken

Moi! Mitä kuuluu? = en jaksa panostaa aloituksiin, olen tosi kyyninen deittailun suhteen, tuskin mitään löytyy

Lopputulos on, että nainen ei vastaa, poistaa matchin tai vastaa yhtä laiskasti. Olet melkein jo friend zonella.

Mitä tästä voimme päätellä? Sen, että lähes kaikki naiset, jotka aloittavat keskustelun ovat tylsiä, tai jopa tyhmiä? Mitäs sitten, jos nainen ei avaa keskustelua ollenenkaan? 

Vierailija
67/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"H*ista vi**u", kuulemma toimii parhaiten keskustelunavauksena. Tähän tulokseen tuli eräs ohjelmoija, joka kokeili automatisoidusti erilaisia avausrepliikkejä.

Vierailija
68/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kevyesti vaan heti liikkeelle. Turha pohtia aloitusviestin sisältöä sen enempää. Kirjoita jotain, niin erotut heti mykästä massasta.

Vierailija
69/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kevyesti vaan heti liikkeelle. Turha pohtia aloitusviestin sisältöä sen enempää. Kirjoita jotain, niin erotut heti mykästä massasta.

Just näin!

Vierailija
70/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko rata auki?"

Vierailija
71/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pitkästä aikaa match. Keskustelu tällaista, että minä kyselen ja kommentoin hänen viestejään. Nainen ei kysy minulta mitään. Eli ei ilmeisesti (taaskaan) kiinnosta vastapuolella? Meni taas maku koko hommasta.

M37

Vierailija
72/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilen nyt Tinderiä ekaa kertaa, pari päivää se on ollut. Sain jo muutaman viestin, aloitukset ovat menneet näin:

- Lähetkö kahville? (Ei mitään muuta, en ehtinyt edes vastata kun parin tunnin päästä jo match oli poistettu. En välttämättä katso edes puhelintani moneen tuntiin...)

- Moi, miten olis dinneri ja leffa? (Ei oikein inspiroi, en halua yhden illan juttua, kuten profiilissani)

- Moi, taidat olla kotoisin Suomesta? Tiedän yhden suomenkielisen sanan: pullonavaaja (tämä asuinmaamme kielellä, hänen kanssaan juttu jatkuu, vaikuttaa mukavalta)

- Moi, tykkään tosi paljon sun kuvista. Mites elämä on jatkunut näin koronakaranteenin jälkeen? (Aion vastata, helppo aloitus mihin tarttua ja saada juttua aikaiseksi)

En tosiaan tiedä miksi sitten osa naisista juttelee niin nihkeästi takaisin. Itse en tykkää ainoastaan noista supersuorista ehdotuksista ilman mitään tervehdystä. Mutta muuten vastaan kaikille jotain ja aion myös itse aloittaa keskusteluja jahka pääsen vähän sisälle tähän hommaan.

Vierailija
73/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilen nyt Tinderiä ekaa kertaa, pari päivää se on ollut. Sain jo muutaman viestin, aloitukset ovat menneet näin:

- Lähetkö kahville? (Ei mitään muuta, en ehtinyt edes vastata kun parin tunnin päästä jo match oli poistettu. En välttämättä katso edes puhelintani moneen tuntiin...)

- Moi, miten olis dinneri ja leffa? (Ei oikein inspiroi, en halua yhden illan juttua, kuten profiilissani)

- Moi, taidat olla kotoisin Suomesta? Tiedän yhden suomenkielisen sanan: pullonavaaja (tämä asuinmaamme kielellä, hänen kanssaan juttu jatkuu, vaikuttaa mukavalta)

- Moi, tykkään tosi paljon sun kuvista. Mites elämä on jatkunut näin koronakaranteenin jälkeen? (Aion vastata, helppo aloitus mihin tarttua ja saada juttua aikaiseksi)

En tosiaan tiedä miksi sitten osa naisista juttelee niin nihkeästi takaisin. Itse en tykkää ainoastaan noista supersuorista ehdotuksista ilman mitään tervehdystä. Mutta muuten vastaan kaikille jotain ja aion myös itse aloittaa keskusteluja jahka pääsen vähän sisälle tähän hommaan.

*kuten profiilissani ilmaisen

Vierailija
74/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipide on että kaiken määrittää henkilön taso. Nainen vastaa pelkkään "moi" aloitukseen jos on kiinnostunut miehen ulkonäöstä ym tasoon vaikuttavista asioista.

Tätä vähän pelkäsinkin..

Osoittautuu vielä vahingoksi :)

Vierailija
75/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on helppo! Valitse joku täky hänen profiilitekstistään ja aloita siitä. Duunista, opiskeluista, kirjoista, musasta, leffoista - kaikesta. Ihminen vastaa yleensä kun kysytään jotain hänestä itsestään.

Suurimmalla osalla profiilissa on vain emojirivi. Pitää ensin käydä joku emojikurssi näitä varten.

Eli naisella on vain emojirivi mutta kiinnostut hänestä? Et tiedä mitään muuta kuin että hän näyttää kauniilta, ei ole mitään kysyttävää, ei mitään mitä ottaisit puheeksi hänen kanssaan... no, ihmekös tuo, että on vaikea aloittaa juttua.

Vierailija
76/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kokeilin tämmöistä tervehdystä:

"Halipatsuippa, limakosierra!"

Vastaukseksi sain ??? ja jonkun nauravan naaman.

Vierailija
77/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kokeilin tämmöistä tervehdystä:

"Halipatsuippa, limakosierra!"

Vastaukseksi sain ??? ja jonkun nauravan naaman.

Zervuska haidis

M37

Vierailija
78/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä "mitä kuuluu" on ihan hyvä aloitus. Se ratkaisee mitä tulee aloituksen jälkeen.

Vierailija
79/79 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä "mitä kuuluu" on ihan hyvä aloitus. Se ratkaisee mitä tulee aloituksen jälkeen.

Hiljaisuus yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan