Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyiskö mistään hyvännäköisiä naisia, jotka osaavat koodata C-kielellä ja assemblerilla?

Vierailija
26.05.2020 |

Hitsit, kun näin juuri yhden naisen, joka vääntää koodia yhteen käyttöjärjestelmään, ja ihan ilmaiseksi harrastusmielessä. Tuollainen hyvännäköinen brunette, jolla ei ole rumia silmälasejakaan. Eikä mikään lihava tietenkään.

mies.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sinulla joku C-kieli ja assembler-fetissi vai miksi juuri näitä kieliä osaava kaunis nainen pitäisi löytää? Eikö kelpaa jos osaa Pythonia ja Haskellia? 

Vierailija
2/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä toistaiseksi nähnyt hyvännäköistä C- tai assemblerkoodaajamiestäkään joten en usko. Kannattaa lisätä scopea, eiköhän javaa jo koodaa moni hyvännäköinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet etsimässä uutta työntekijää, mitä helvetin väliä hänen sukupuolellaan ja ulkonäöllään on?

Jos olet etsimässä kumppania, mitä helvetin väliä hänen ammatillisella pätevyydellään tai vapaa-ajan taidoillaan on?

Vierailija
4/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet etsimässä uutta työntekijää, mitä helvetin väliä hänen sukupuolellaan ja ulkonäöllään on?

Jos olet etsimässä kumppania, mitä helvetin väliä hänen ammatillisella pätevyydellään tai vapaa-ajan taidoillaan on?

Suurempi kysymys on "miksi reagoit mitenkään tuon peelon juttuihin"

Vierailija
5/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän sinulla on jo se koodaajanainen.

Vierailija
6/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assembleria tuli käytettyä varmaan 15 vuotta sitten peliskenessä. :D Nykyään koodaan ihan sillä kielellä mitä työnantaja vaatii...

Ihan hyvännäköinen nainen olen, ainakin nuorempana olin.

N37

Vierailija
7/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluat. Oletko miettinyt sitäkin vaihtoehtoa ettei he halua sua?

Vierailija
8/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti enemmän kuin hyvännäköisiä miehiä, jotka osaavat koodata C-kielellä ja assemblerilla.

Vierailija
9/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen topic. Selkeästi jotkut kielet ovat seksikkäämpiä kuin toiset. Onko tästä joku konsensus, vai onko nörteillä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä? Itse en osaa pitää javaa mitenkään seksikkäänä, eikö se ole aika helppo kieli? Seksikäs kieli minun mielessäni olisi joku sellainen vähän harvinaisempi, mitä monet ei osaa, ja sellainen joka vaatii käyttäjältä vähän syvempää ymmärrystä tietokoneen toiminnasta. Ja ehkä sellainen, jota ei niinkään käytetä työelämässä, vaan joka on enempi harrastusjuttu ja pienen piirin intohimo.

Disclaimer: En osaa koodata edes "hello world"iä. Omat mielikuvani tulevat ympäröivien nörttien puheista, joista en paljonkaan ymmärrä. Mutta Haskell on minun kirjoissa kova juttu.

Vierailija
10/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on kauniit silmälasit.

t. FM (fysiikka)

Vierailija
11/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Kaikki koodaajat ovat rumia, etenkin miehet.

Vierailija
12/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LindaLiukas oli Stanfordissa tohrinväitöskirjaa valmistelemassa ja kehitti mm. Ruby-ohjelmointikieltä. Varmaan osaa myös C-kielen ja assemblyn niksit.

Vierailija
13/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LindaLiukas oli Stanfordissa tohrinväitöskirjaa valmistelemassa ja kehitti mm. Ruby-ohjelmointikieltä. Varmaan osaa myös C-kielen ja assemblyn niksit.

Linda Liukas ei ole koodaaja eikä ollut kehittämässä Rubyä.

Vierailija
14/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiteläheinen C-koodaus on mielenkiintoista. Opiskelen ja teen sitä harrastuksenani.

M

Vierailija
15/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän sinulla on jo se koodaajanainen.

Taitaa olla saavuttamaton. Kuten kaikki elävät naiset ap:lle

Vierailija
16/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi eräs entinen malli jos Java kelpais, mut ei niin ei.

Vierailija
17/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sit kelpaa kun väsään vain verkkosivuja. No voi nyt suru.

Vierailija
18/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina laittaa tiukka seula, ettei kukaan sitä läpäise. Niin voi turvallisesti pysyä äidin hoivissa ikuisesti.

Vierailija
19/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi eräs entinen malli jos Java kelpais, mut ei niin ei.

Joo kato palstailevat miehet tietää arvonsa. Niille pitää olla just eikä melkeen :D

Vierailija
20/44 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sit kelpaa kun väsään vain verkkosivuja. No voi nyt suru.

Sama juttu. Koodaan javascriptiä frontissa ja bäkissä, jää mies saamatta kun en osaa C:tä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi