Löytyiskö mistään hyvännäköisiä naisia, jotka osaavat koodata C-kielellä ja assemblerilla?
Hitsit, kun näin juuri yhden naisen, joka vääntää koodia yhteen käyttöjärjestelmään, ja ihan ilmaiseksi harrastusmielessä. Tuollainen hyvännäköinen brunette, jolla ei ole rumia silmälasejakaan. Eikä mikään lihava tietenkään.
mies.
Kommentit (44)
En ole vielä toistaiseksi nähnyt hyvännäköistä C- tai assemblerkoodaajamiestäkään joten en usko. Kannattaa lisätä scopea, eiköhän javaa jo koodaa moni hyvännäköinen nainen.
Jos olet etsimässä uutta työntekijää, mitä helvetin väliä hänen sukupuolellaan ja ulkonäöllään on?
Jos olet etsimässä kumppania, mitä helvetin väliä hänen ammatillisella pätevyydellään tai vapaa-ajan taidoillaan on?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet etsimässä uutta työntekijää, mitä helvetin väliä hänen sukupuolellaan ja ulkonäöllään on?
Jos olet etsimässä kumppania, mitä helvetin väliä hänen ammatillisella pätevyydellään tai vapaa-ajan taidoillaan on?
Suurempi kysymys on "miksi reagoit mitenkään tuon peelon juttuihin"
No siinähän sinulla on jo se koodaajanainen.
Assembleria tuli käytettyä varmaan 15 vuotta sitten peliskenessä. :D Nykyään koodaan ihan sillä kielellä mitä työnantaja vaatii...
Ihan hyvännäköinen nainen olen, ainakin nuorempana olin.
N37
Sä haluat. Oletko miettinyt sitäkin vaihtoehtoa ettei he halua sua?
Varmasti enemmän kuin hyvännäköisiä miehiä, jotka osaavat koodata C-kielellä ja assemblerilla.
Tämä on mielenkiintoinen topic. Selkeästi jotkut kielet ovat seksikkäämpiä kuin toiset. Onko tästä joku konsensus, vai onko nörteillä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä? Itse en osaa pitää javaa mitenkään seksikkäänä, eikö se ole aika helppo kieli? Seksikäs kieli minun mielessäni olisi joku sellainen vähän harvinaisempi, mitä monet ei osaa, ja sellainen joka vaatii käyttäjältä vähän syvempää ymmärrystä tietokoneen toiminnasta. Ja ehkä sellainen, jota ei niinkään käytetä työelämässä, vaan joka on enempi harrastusjuttu ja pienen piirin intohimo.
Disclaimer: En osaa koodata edes "hello world"iä. Omat mielikuvani tulevat ympäröivien nörttien puheista, joista en paljonkaan ymmärrä. Mutta Haskell on minun kirjoissa kova juttu.
Onneksi mulla on kauniit silmälasit.
t. FM (fysiikka)
Ei.
Kaikki koodaajat ovat rumia, etenkin miehet.
LindaLiukas oli Stanfordissa tohrinväitöskirjaa valmistelemassa ja kehitti mm. Ruby-ohjelmointikieltä. Varmaan osaa myös C-kielen ja assemblyn niksit.
Vierailija kirjoitti:
LindaLiukas oli Stanfordissa tohrinväitöskirjaa valmistelemassa ja kehitti mm. Ruby-ohjelmointikieltä. Varmaan osaa myös C-kielen ja assemblyn niksit.
Linda Liukas ei ole koodaaja eikä ollut kehittämässä Rubyä.
Laiteläheinen C-koodaus on mielenkiintoista. Opiskelen ja teen sitä harrastuksenani.
M
Vierailija kirjoitti:
No siinähän sinulla on jo se koodaajanainen.
Taitaa olla saavuttamaton. Kuten kaikki elävät naiset ap:lle
Täällä olisi eräs entinen malli jos Java kelpais, mut ei niin ei.
Mä en sit kelpaa kun väsään vain verkkosivuja. No voi nyt suru.
Kannattaa aina laittaa tiukka seula, ettei kukaan sitä läpäise. Niin voi turvallisesti pysyä äidin hoivissa ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi eräs entinen malli jos Java kelpais, mut ei niin ei.
Joo kato palstailevat miehet tietää arvonsa. Niille pitää olla just eikä melkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en sit kelpaa kun väsään vain verkkosivuja. No voi nyt suru.
Sama juttu. Koodaan javascriptiä frontissa ja bäkissä, jää mies saamatta kun en osaa C:tä. :(
Siis onko sinulla joku C-kieli ja assembler-fetissi vai miksi juuri näitä kieliä osaava kaunis nainen pitäisi löytää? Eikö kelpaa jos osaa Pythonia ja Haskellia?