Tuleeko teille rytmäreitä vihreästä teestä?
Mun oli ikäväkseni pakko lopettaa tuon teen juonnin. Join aina iltaisin tuota lempiteetäni ja sitten aamuyöllä alkoi ikävän tuntuiset lisälyönnit. Heräilin tuohon inhottavaan oloon. Nyt kun olen jättänyt tuon teen juonnin niin ei ole lisäreitä. En osannut ajatella että vihreä tee nyt aiheuttais mitään tuolaisia oireita. Ajattelin että senhän pitäisi vaan tehdä hyvää keholleni. Ensin ajattelin että se on se kofeiini, mutta kun juon aamusella ison kupin kahvia, niin ei tule mitään tuollaisia oireita mitä kerroin.
Onko teillä tullut tuosta vihreästä teestä mitään oireiluja?
Kommentit (21)
Ei mutta tee ilman mitään syömistä tuo huonon olon, laskee ehkä verensokeria liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta tee ilman mitään syömistä tuo huonon olon, laskee ehkä verensokeria liikaa.
Mulla tulee tuosta teestä sellainen hengitystä lamaava olo. Ihan kuin ei jaksais hengittää. En tiedä sitten voiko mun verenpainelääkitys yhdesä teen kanssa aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia.
Vihreä tee estää histamiinia pilkkovaa entsyymiä. Jos on histamiinin kanssa ongelmia niin vihreä tee saattaa pahentaa niitä, estää entsyymiä puuttumasta allergisiin oireisiin.
Aivan samanlaisia oireita, kun aloittajalla. Lopetin teen juonnin ja niin loppui muljahdukset ja ne oli kyllä välillä sitä luokkaa, et sai jo huolestumaan.
Olisi kiva tietää mikä tuon tekee, kun kysymyksessä kuitenkin tosi hyvämaineinen tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä tee estää histamiinia pilkkovaa entsyymiä. Jos on histamiinin kanssa ongelmia niin vihreä tee saattaa pahentaa niitä, estää entsyymiä puuttumasta allergisiin oireisiin.
Kiitos, tää olikin hyvä tieto.
Verenpaineesta: mulle tulee tuo hengenahdistustunne, kun verenpaine laskee oikein alas. Olen kans lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tää olikin hyvä tieto.
Verenpaineesta: mulle tulee tuo hengenahdistustunne, kun verenpaine laskee oikein alas. Olen kans lääkityksellä.
Laskeeko sulla sykekin? Mulla laskee teen juonnin jälkeen 62 --> 54 lyöntiin minuutissa.
Närästystä tulee. Yhden kupin voi juoda, toisesta tulee jo närästys. Onneksi ei vielä muita oireita.
Juon teetä paljon eikä vihreä tee tai mikään tee ole tuonut minulle rytmihäiriöitä tai mitään muita haittavaikutuksia. Vihreä tee on kyllä tuonut heikompaa ainesta sitä juotuani mutta kyllä sitä suurkuluttajana pitää maistaa välillä sitä mitä ihmisetkin käyttävät eniten. Ei pieni teepolku pahaa kenellekkään tee.
Ei erityisesti sykkeen laskua.
Yleisesti vp:n voimakasta laskua kroppa kompensoi nostamalla sykettä. Mutta tietty vaihtelee kovasti.
Lepo -. > syke ja paine voivat olla alhaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tuon puolueen tee tiedetään.
Hywä huomio hywä ihminen!
Kommunismi tee on paskinta maapallossa. Oikeisto tekee ihmiskunnan historian parasta teetä, ja tekijänä on demokraatti. Tämä on fakta laaduista kuin mitataan kaikkia eri teitä (materiaaleja).
Minulle tulee vihreästä teestä ääretöntä tarkkuutta ja sellaista positiivisesti vievää energiaa siihen mihin olen asennoitunut.
Vihreä tee tyhjään vatsaan aiheuttaa mulle kuvottavan olon. Joskus tuntuu että oksennus tulee. Kun olen syönyt jotain, se on OK.
Samoin tuo oksettava olo jos juon vahvaa vihreätä teetä tyhjään vatsaan. Liian tujua. Hassua koska jotenkin luulisi sitten mustan kahvin aiheuttavan saman, vaan ei, se kyllä menee.
Vain ruoan kanssa tai ruoan jälkeen vihreätä teetä.
Pahoinvointia tulee toisinaan. Syytä en tiedä.
Vihreä tee -kapselit on maksatoksisia, en ymmärrä miksi niitä saa myydä.
Olen siirtynyt pitkälti yrttiteetä juomaan. En tiennyt aiemmin että kahvi ja tee vaikuttaa raudankin imeytymiseen niin aikamoista säätämistä kun ei voi juoda ruoan yhteydessä, ei rautaa purkista syödessä, eikä illalla ettei valvota.
Siitä on nyt noin viisi vuotta kun lopetin vihreän teen juonnin. Käyttö loppui kuin seinää törmäys, luettuan jostain teirveysasioihin perehtyneestä lehdestä, että siihen´kin on lisätty sokeria. Ainakaan aikaisemmin kuulema sokeria ei tarvinnut mainita sisältää-luettelossa. Sokeri on kaiketi myös lisäaine joten on outoa mikäli sitä ei vieläkään tarvitse ilmoittaa. Tietääkö joku teistä miten nykyään pitäisi valmistajan toimia? Vihreä tee lensi kaapista vaudilla biojätteisiin. Onkohan mustassakin teessä lisättyä sokeria? Miksi sokeria saa lisätä lähes kaikkiin ruokiimme. Haluan itse maustaa ruokani, onko se liikaa vaadittu.
Ei kyllä ole.
Ainoa, mistä on koskaan tullut, oli energiajuoma (elämäni ensimmäinen ja viimeinen).