Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kuolleesta vauvasta enkeli?

Vierailija
26.05.2020 |

Miten lohduttaa
Pääseekö kastamaton vauva taivaaseen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovaiset ovat pilanneet nämäkin palstat?

Minua huvittaa ja ihmetyttää, että aikuiset vuonna 2020 puhuvat Jeesuksesta ja enkeleistä, taivaasta ja kadotuksesta ihan tosissaan. 🤣😂😂😂

Minua puolestani huvittaa, että aikuinen (?) ihminen käyttää itkunauruhymiöitä ja nauraa toisten uskolle. Huvittavan lapsellista käytöstä. 

Vierailija
42/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Solace kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enkeliä eikä mitään muutakaan, eikä kastamisella tai kastamattomuudella ole mitään väliä. Sitä vauvaa ei vain enää ole olemassa. Uskonnot ovat pelkästään mielikuvituksen tuotetta eikä mitään kuolemanjälkeistä elämää ole eikä tule.

Toivottavasti ateistinen nihilismisi on lohtuna sinulle kun lähtösi hetki on käsillä ja hankkeesi maan päällä raukeavat tyhjiin. 

Silloin kun sustakin aika jättää, sua ei lohduta mikään ja hankkeesi raukeavat myöskin. Mullaksi muutut niinkuin irstasta ja rasvaista elämääkin eläneet. Maadut kuivana ehkä vähän hitaammin.

Todista väitteesi siitä, että kuoleman jälkeen ei ole elämää. Ai et pysty`? No, sitä vähän minäkin. 

Todistustaakka on sillä, joka väittää, että jokin on olemassa. Esitä siis sinä todisteet siitä taivaastasi?

Vai mennäänkö sinun logiikallasi? Siinä tapauksessa minä väitän, että siellä taivaassa hallitsee valtavan iso sateenkaaren värinen puhuva ja lentävä yksisarvinen. Todista, ettei sitä ole olemassa? Ai et pysty? No siinä tapauksessa yksisarvinen on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa ja ihmetyttää, että aikuiset vuonna 2020 puhuvat Jeesuksesta ja enkeleistä, taivaasta ja kadotuksesta ihan tosissaan. 🤣😂😂😂

Minua puolestani huvittaa, että aikuinen (?) ihminen käyttää itkunauruhymiöitä ja nauraa toisten uskolle. Huvittavan lapsellista käytöstä. 

😁😄😅🤣😂🙃😊😛😜🤪🤭🤠😎🤓🤡

-eri

Vierailija
44/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Solace kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enkeliä eikä mitään muutakaan, eikä kastamisella tai kastamattomuudella ole mitään väliä. Sitä vauvaa ei vain enää ole olemassa. Uskonnot ovat pelkästään mielikuvituksen tuotetta eikä mitään kuolemanjälkeistä elämää ole eikä tule.

Toivottavasti ateistinen nihilismisi on lohtuna sinulle kun lähtösi hetki on käsillä ja hankkeesi maan päällä raukeavat tyhjiin. 

Silloin kun sustakin aika jättää, sua ei lohduta mikään ja hankkeesi raukeavat myöskin. Mullaksi muutut niinkuin irstasta ja rasvaista elämääkin eläneet. Maadut kuivana ehkä vähän hitaammin.

Todista väitteesi siitä, että kuoleman jälkeen ei ole elämää. Ai et pysty`? No, sitä vähän minäkin. 

Todistustaakka on sillä, joka väittää, että jokin on olemassa. Esitä siis sinä todisteet siitä taivaastasi?

Vai mennäänkö sinun logiikallasi? Siinä tapauksessa minä väitän, että siellä taivaassa hallitsee valtavan iso sateenkaaren värinen puhuva ja lentävä yksisarvinen. Todista, ettei sitä ole olemassa? Ai et pysty? No siinä tapauksessa yksisarvinen on olemassa.

Mene ulos ja kohota katseesi ylöspäin. Siellä se taivas on. Ihan konkreettisesti nähtävillä, jos vain silmissä näköä riittää. Eiköhän tuo ole ihan riittävä todiste. Miksi muuten sotket tähän yksisarvisia? Enhän minäkään puhunut olennoista, joita kukaan ei koskaan ole nähnyt.

Vierailija
45/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😄😅🤣😂🙃😊😛😜🤪🤭🤠😎🤓🤡

-eri

Alkaa olla sinun nukkumaanmenoaikasi. Huomenna on koulupäivä. 

-äitisi

Vierailija
46/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😄😅🤣😂🙃😊😛😜🤪🤭🤠😎🤓🤡

-eri

Alkaa olla sinun nukkumaanmenoaikasi. Huomenna on koulupäivä. 

-äitisi

Älä h1hhúli esitä, mutsi on muuttunut mullaksi jo 28 vuotta sitten.

Vierailija
47/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty insinööri: fyysikko ja tieteentekijä. Kun isomummo kuoli, ja saatoimme häntä hautaan sanoin pienokaiselleni, että hänen kehostaan tulee multaa, puita ja kukkia. Mutta isomummo itse nukkuu, hänellä ei ole kipua eikä ole paha olla. Ja että koska me olemme kristittyjä, me uskomme, että yhdessä kaikki joskus sitten heräämme, ja näemme isomummon taas.

Minä olen insinööri ja tieteentekijä. Tiedän, että en voi tietää, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Mutta laitan uskoni Jeesukseen, ja rakastavaan ja armolliseen Jumalaan. Hyväksyn sen mahdollisuuden, että kun suljen silmäni, voi olla etten näe enää koskaan mitään. Mutta uskon ja toivon, että voin vielä avata silmäni, ja että silloin näen minulle rakkaat kasvot ja anteeksiantavan hymyn. Jeesuksen kasvot. Sitä toivon, siihen uskon.

Vierailija
48/50 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee, jos niin uskot.

Vierailija
49/50 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, kastamattomat lapset päätyvät helvetiin

Vierailija