Ilmoitin miehelle, että suhteemme on ohi. Nyt selvisi miksi mies oli suhteemme aikana niin innokas salilla kävijä
Sanoi minulle, että salilla vastaanotossa on eräs nainen, joka aina hymyilee hänelle flirttailevasti 😄
Eropäätös ei jostain syystä kaduta.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kuntosalin vastaanoton tyttö hymyilee ja tervehtii, niinkuin pitääkin? Pitäisikö sen naisen olla joku epäkohtelias yrmy siellä? Asiakaspalvelutehtävissä pitää olla avoin ja iloinen muutenkin ja muutenkin ihminen saa olla avoin ja iloinen ilman mitään sivuepäilyjä. Ap on hysteerisen mustasukkainen. Se salinainen ei _varmasti_ halua miestäsi, vaan tekee vain työtään ja hymyilee kaikille muillekin. Itse en ole koskaan tajunnut mustasukkaisuutta. Huhuh.
T. Nainen
Alapeukku? Ihan oikeastiko luulet, että joku kauniskroppainen söpö salipimu haluaa tavismiehesi? Ehkä hänellä on muitakin ottajia, mutta tekee työnsä hyvin eli on kohtelias ja luo hyvää mieltä ympäristöönsä.
Minä annoin alapeukun siksi, että syytit aloittajaa hysteerisen mustasukkaiseksi. Minusta hän naureskeli koko asialle. Eropäätöksenhän hän oli tehnyt siis jo ennen kuin edes kuuli koko kuntosalinaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kuntosalin vastaanoton tyttö hymyilee ja tervehtii, niinkuin pitääkin? Pitäisikö sen naisen olla joku epäkohtelias yrmy siellä? Asiakaspalvelutehtävissä pitää olla avoin ja iloinen muutenkin ja muutenkin ihminen saa olla avoin ja iloinen ilman mitään sivuepäilyjä. Ap on hysteerisen mustasukkainen. Se salinainen ei _varmasti_ halua miestäsi, vaan tekee vain työtään ja hymyilee kaikille muillekin. Itse en ole koskaan tajunnut mustasukkaisuutta. Huhuh.
T. Nainen
Ap ei ole mustasukkainen viestissään, hänhän nauraa kyyneleet silmissä miehensä nololle kommentille: "Sanoi minulle, että salilla vastaanotossa on eräs nainen, joka aina hymyilee hänelle flirttailevasti".
Kyyneleet voi olla silmissä, mutta ei välttämättä naurusta.
Siis kusetusta? Millä tavalla se, että asiakaspalvelija hymyilee ja käyttäytyy kauniisti on kusetusta?